Przejdź do forum
To jest mój czas - ...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

To jest mój czas - 9 os. 0,50$

8 Posty
2 Użytkownicy
0 Reakcje
215 Wyświetlenia
Kimitaki
PokerStrategist

Witam wszystkich. Studiuję AiR na polibudzie oraz od 2-3 lat rekreacyjnie gram w pokera. Kiedyś grałem NL5-10. Max to NL25.
Aktualnie od paru dni cisnę SNG 9 os. Już kiedyś je pykałem. Chciałbym sobie powoli wbijać się po stawkach oraz grać w przyszlości 9 os SNG+18 os.
Generalnie chcę pokera traktować jako dodatkowe zajęcie, ale ponieważ mam mózg typowo matematyczny to o dziwo łatwiej przyjmuję wariancję w SNG. Potrafię traktować je bardziej jako rzemiosło a nie emocjonalną grę. Mimo, że niektórzy mówią, że SNG ma mało wspólnego z pokerem to chciałbym po prostu je grać. Lepiej rozpoznawać spoty. Mam świadomość, że doświadczenie, i pewna sprawność pamięciowa(zakuwanie nawet) w tej odmianie to priorytet. A do tego potrzeba dużo pracy, w tym upatruje swoje szanse, jestem młody i ambitny. A kasa przyjdzie jeszcze z czasem :).
Poza pokerem i studiami pracuję-uczę się w pewnej firmie 2x w tygodniu oraz ostro wracam do treningów na siłowni :).

Aktualnie ze swoich prywatnych pieniędzy wyłożę na licencję na ICM Trainera. Chciałbym sobie pooanalizować pewne spoty, stworzyć plan gry. Zrobić notatki z rangów, z jakimi możemy pushować w bardziej spotykanych sytuacjach oraz notatki z calling rangów. Konkretne pozycje, przedziały stacków swoich i przeciwników. Generalnie trochę roboty na początek jest.
Mój bankroll to 76$ aktualnie. Gdy osiągnię 120BI na 1,5$ to wchodzę. Przy 90BI schodzę spowrotem na 0,5$.
Mój cel na ten miesiąc jest jasny:
:spade: 1000 SNG 0,5$
:heart: Stworzyć na papierze notatki z rangami do pushowania w środkowej fazie mając:
5bb, 7bb, 9bb, 11bb, 13bb i z każdej pozycji mając za sobą graczy o równych stackach
Calling range(ile % rangu przeciwnika mogę callować) będąc na danej pozycji gdy przeciwnik pushuje a ja mam: 5bb, 7bb,9bb,11bb