Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Blog szachisty:)

15 Posty
10 Użytkownicy
0 Reakcje
641 Wyświetlenia
Morgran
PokerStrategist

Witam wszystkich!
Jestem Mateusz, studiuje na UEK finanse i rachunkowość na 4 roku. Poza tym jak widać w tytule jestem szachistą i w tym sporcie mam bardzo dobre wyniki tytuł Fide chess Master i czołówka Polski. W pokera chciałbym dojść do podobnego poziomu i mam nadzieje, że ten blog mi w tym chociaż troche pomoże:)

W pokera gram dopiero od paru miesięcy bez większych sukcesów. Zaczynałem na pp potem cake i po wyrobieniu bonusów opuszczałem te roomy raz z lekką nadwyżką raz ze stratą. Obecnie gram na Mansionie i mój roll wynosi :club: 70Euro :club: Odniana jaką gram to wyłącznie sit and go.

Dziś już o dziwo zakończyłem sesje:) wszystko zdane w 1 terminie także będe miał dużo czasu na nauke i gre w pokera.

w pierwszym poscie chciałem zapytać was o zdanie czy mam szanse zająć czołowe miejsce w promocji na Mansionie z moim rollem. Promocja ta to Don Key’s Double Up Derby. Chodzi w niej o to że gra się przez 7 dni turnieje double-up. Za wygraną w takim turnieju jest 2x buy-in punktów. przedziały w których przyznawane są nagrody to turnieje z buy-in 1-5$, 10-50$ i powyżej 50$. Wiadomo, że z moim rollem musiałbym grać te pierwsze. i Teraz przechodze do setna pytania. Żeby mieć szanse na czołowe miejsce musiałbym grać dony za 5$ czy nie jest to za dużo na mojego rolla 70EURO czy śmiało moge próbować. Czekam na opinie:)

14 odpowiedzi
jatotentu
PokerStrategist