Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Walka o lepsze jutro , midstakes 4living.

33 Posty
14 Użytkownicy
0 Reakcje
1,072 Wyświetlenia

Witam wszystkich,
po długim czasie niepewności oraz braku weny postanowiłem założyć bloga.

Pokerowo:
W Pokera gram od x lat, ciężko powiedzić mi dokładnie konkretną cyfrę. Początki gry były związane z pokerem online na wirtualnej polsce.
Akutalnie gram 4living od 4 lat, kiedy zrezygnował z normalnej pracy.
Grywam na niszowych euroroomach stawki NL200 oraz dorzucam profitowe stoły NL400.

Ostatnimi czasy przekazywałem swoją wiedzę, graczom grającym na niższych stawkach udzielając się w ocenach rąk NL20-Nl50.
Niestety ze względu na ograniczenia statusowe nie moglem aktywnie uczestniczyć w ocenach rąk na wyższych stawkach.

Życiowo:
Mam na imię Jacek, jeżeli chodzi o wiek, to można powiedzieć że na pokerstategy jestem dziadkiem. 30+ :).
Pochodzę z okolic warszawy. Aktulanie wynajmuję mieszkanie w drugim końcu Polski.

Z tych mniej przyjemnych przyjemnych stron, mam chorego brata na stwardnienie rozsiane. Ze względu na odległość nie jestem w stanie pomóc fizycznie ale staram się wspierać rodziców i brata finansowo.

Cele:

Podbić highstakes.
Mimo sędziwego wieku, wybieram się na kurs prawa jazdy. Nigdy nie miałem czasu albo chęci a teraz załuję.
Zmiana z biernego na aktywnego użytkownika na PS.
Bedę starał się wrzucam ciekawe rozdania oraz regularnie blogować.

Wykres z tego roku :pokerface:

Odpowiedz
Cytat
32 odpowiedzi
Nevrex
Elite Grinder

Na jakich sieciach grywasz? Mixujesz roomy podczas jednej sesji?
Będzie można spodziewać się jakichś analiz, wrzuconych rozdań?

Kropa bo może być coś ciekawego :)

Odpowiedz
Cytat
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Napisane przez Nevrex
Na jakich sieciach grywasz? Mixujesz roomy podczas jednej sesji?
Będzie można spodziewać się jakichś analiz, wrzuconych rozdań?

Kropa bo może być coś ciekawego :)