Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

"Gramy o respekt o pierwsze miejsce" !!

8 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
169 Wyświetlenia
Benson75
Legacy Member
Witam wszystkich serdecznie!! :)

Gram w pokera już jakiś czas, to już jest moje drugie podejście do bloga:P mam nadzieję że tym razem udane i będę konsekwentny w prowadzeniu , w tym ma mi pomóc mój kolega( Kunaaa) z którym razem postanowiliśmy prowadzić tego bloga. ;)

Skąd pomysł na dwóch autorów bloga ??!! Podwójna motywacja

Trochę o mnie :

Jestem studentem mam 23 lata . Gram nl 10 moim celem jest jak najszybsze przejście tych limitow ,aby spełniać swoje cele ;) . pomóc ma mi w tym determinacja do gry oraz szkolenia się plus wyrobienie kondycji i siłownia . Będę Wam tutaj umieszczał wyniki z sesji, wykresy , ciekawe ręce do oceny oraz pewnie pochwałki swoje :D , oraz na koniec postów będzie jakiś dobry kawałek .

Aby łatwiej przychodziło mi zdobywanie szczytu umieszczam tutaj listę celów .

( Jak mi przyjdą jeszcze na myśl cele to będę tutaj edytował ) :)

1. Przejść na wyższe limity
2. Kupić sobie monitor do grindowania
3. Analiza swojej bazy przed każdą następną sesją
4. Zrzucić trochę kilogramów
5. Zapisać się na siłownie
6. Wyrobić sobie kondycję biegając 3 razy w tygodniu ( miniumim)
7. Przejść na dietę by nie jeść wszystko co popadnie
8. Prowadzić systematycznie i sumiennie bloga
9. Czytanie jednej książki miesięcznie
10. NIE PIĆ ALKOHOLU
11. Nauka języka angielskiego
12. Wynająć pokój samodzielnie dla bardziej efektywnej gry.

No i jak obiecywałem kawałek promujący bloga

Zapraszam do śledzenia , wdawanie się w dyskusję , oraz komentowania :)

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
7 odpowiedzi

Czas żebym się przywitał, to chyba mój pierwszy post na forum :)

Benson napisał co trzeba :)

Pozdrawiam :)

Odpowiedz
Cytat
kleko91
PokerStrategist

Witajcie Benson75 oraz kunaaa,

fajnie, że postanowiliście założyć bloga we dwójke. Będzie to na pewno jakaś motywacja do rywalizowania pomiędzy sobą.