Napisane przez MatiKosa
Twoje staty? Stawiam, że tak. Ale już widać liki.
Przede wszystkim Showdowns.
- za duże WTSD
- za niskie W$SD
Co to oznacza ? Za często pakujesz się w gówniane spoty / robisz jakieś głupie calle i potem tak to się kończy. To był główny leak, który starał się wytępić jk3a u TecmoSuperBowl w serii na DC "Moneytrain to Midstakesville". Dla przykładu teraz gram NL100 (i to dość tight na początek) i te moje staty wyglądają tak:
- WTSD: 23
- W$SD: 55
Po próbce 4519 rąk. Ponadto jest jeszcze WWSF - jeśli ktoś ma 45% i lepiej, to znaczy, że sporo wygrywa potów bez SD. Ja mam trochę mało, jakieś ~~ 43%, ale co tam - ogólny wynik póki co to +6.5 BI
Wybacz, ale nie znam się na WTSD. Prawie nigdy nie korzystam z tych statystyk ponieważ:
- potrzeba wielką próbkę
- nic nie mówią
Po drugie rzadko kiedy robię: "głupie calle" raczej robię jest tylko gdy mam najlepszą rękę (albo wystarczającą żeby było EV+) albo kiedy wiem że wyrzucę rywala później (float, czy cuś). Rzadko kiedy gram "call i zobaczę co się stanie".
Ponadto W$SD nie mówi: "czy wygrywasz poty za 200bb, czy za 6bb?". I jest zależne od wariancji. Ponadto też zależy od tego ile vbetujesz, ja robię sporo vbetów i dlatego nie zawsze z nutsami dochodzę do rivera, ponieważ rywal pasuje.
W$WSF jest istotny ponieważ mówi ile % rąk wygrywasz postflop.
Dość spory steal masz i na 3-bety niechętnie się zrzucasz - znowu pakujesz się w dużo kolorowych spotów.
Steal teraz będę starał się obniżyć żeby obniżyć wariancję ale teraz jest ok, fold to 3bet mam według mnie ok!, ale muszę zaniechać light 4betów (patrz poprzedni post).
Jeśli miałbym W$WSF typu 40% toby świadczyło że coś robię tak i wtedy faktycznie spasowanie T7s może poprawić mój winrate, ponieważ prawdopodobnie nie potrafię z tą ręką wygrać postflop.