Przejdź do forum
Pokonać siebie [nl5...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Pokonać siebie [nl5]

4 Posty
2 Użytkownicy
0 Reakcje
184 Wyświetlenia
diabelb
Oldschool Grinder

Witajcie, o sobie mogę napisać tyle, że mam na imię Dawid i studiuję w Toruniu

Początki mojej przygody z pokerem - agro donk:
W pokera grywam już jakieś dwa lata. Zaczynałem jako typowy donk. Pierwsze rozdanie rozegrałem na platformie Betfair – miałem tam konto bukmacherskie, jakieś 10$ więc postanowiłem się „zabawić”. Odpaliłem jeden stolik nl4 i po godzinie miałem czyste konto :sdrink:sdrink

Niedługo po tym znalazłem stronkę pokerstrategy, nauczyłem się co to cbet, dostałem kapitał startowy i bawiłem się maksymalnie kilka miesięcy na nl2 sh. Całość oczywiście przegrałem.

Następnie z nudów wpłaciłem kolejne 50$ tym razem z własnej kieszeni. Poczytałem trochę o strategii i pojawił się pierwszy postęp – przegranie bankrolla zajęło mi kilka razy dłużej niż za pierwszym razem – sukces ;).

Powoli zaczynam wygrywać
Ponownie jakiś czas przerwy od pokera i kolejna wpłata 50$ - to był już 3 bankroll. Tym razem nadal grałem bardziej dla zabawy, jednak czytałem od czasu do czasu trochę teorii, analizowałem coś tam, wrzuciłem parę rozdań co oceny i przegrywałem coraz wolniej aż w końcu zacząłem wygrywać na nl2 sh. Po przejściu nl2 bujałem się jakiś czas pomiędzy nl2 sh a nl5 sh, a następnie pomiędzy nl5 sh a nl10 sh. Gdy w końcu udało mi się przejść na nl10 sh pojawił się zoom poker. Gierki te trochę różnią się od normalnych stolików, do tego mój mindset leży i kwiczy więc oczywiście sporo tam przegrałem i spadłem limit niżej. I tym sposobem dobrnęliśmy do dnia dzisiejszego. Aktualnie jestem na nl5 sh z bankrollem 149.78$.

Cele: