Przejdź do forum
[NL10][FR][BSS] Weź...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[NL10][FR][BSS] Weź się chłopie ogarnij...

62 Posty
12 Użytkownicy
0 Reakcje
2,133 Wyświetlenia

Witam wszystkich. Nazywam się Łukasz, mam 25 lat i mieszkam w Lublinie. Planowałem pierwotnie założyć blog w chwili osiągnięcia czegokolwiek w pokerze. Wymyśliłem, że odpowiednim momentem będzie wejście na NL10. Wydawało mi się, że do tego czasu raczej niczego ciekawego nie będę w stanie napisać. Teraz jednak, po kilku tygodniach intensywnej gry i nauki, mam ochotę podzielić się z innymi lub chociaż zwerbalizować dla siebie trochę swoich przemyśleń. Nie jest to może super posunięcie, że zaczynam bloga od łamania postanowienia o nie zakładaniu jeszcze bloga, ale to postanowienie było raczej wyssane z palca. Postaram się jakoś usystematyzować to co będę tu pisał i podzielę wpis na kilka mikrosekcji.

Kilka słów o sobie i swojej przygodzie z pokerem.
Jak łatwo wywnioskować po moim wieku nie jestem już ani uczniem, ani nawet studentem. Trochę demotywujące może być to, że większość osób, których poczynania na tym forum śledzę to osoby znacznie ode mnie młodsze. Pod żadnym pozorem jednak nie stwierdzę, że jestem za stary na zaczynanie gry. Myślę, że za stary to jestem co najwyżej na rwanie piętnastek. Wszystko inne mi jeszcze przystoi :-)