Witam wszystkich. Nazywam się Łukasz, mam 25 lat i mieszkam w Lublinie. Planowałem pierwotnie założyć blog w chwili osiągnięcia czegokolwiek w pokerze. Wymyśliłem, że odpowiednim momentem będzie wejście na NL10. Wydawało mi się, że do tego czasu raczej niczego ciekawego nie będę w stanie napisać. Teraz jednak, po kilku tygodniach intensywnej gry i nauki, mam ochotę podzielić się z innymi lub chociaż zwerbalizować dla siebie trochę swoich przemyśleń. Nie jest to może super posunięcie, że zaczynam bloga od łamania postanowienia o nie zakładaniu jeszcze bloga, ale to postanowienie było raczej wyssane z palca. Postaram się jakoś usystematyzować to co będę tu pisał i podzielę wpis na kilka mikrosekcji.
Kilka słów o sobie i swojej przygodzie z pokerem.
Jak łatwo wywnioskować po moim wieku nie jestem już ani uczniem, ani nawet studentem. Trochę demotywujące może być to, że większość osób, których poczynania na tym forum śledzę to osoby znacznie ode mnie młodsze. Pod żadnym pozorem jednak nie stwierdzę, że jestem za stary na zaczynanie gry. Myślę, że za stary to jestem co najwyżej na rwanie piętnastek. Wszystko inne mi jeszcze przystoi :-)
Na co dzień jestem programistą. Skończyłem, jakiś już czas temu informatykę na jednym z lubelskich za przeproszeniem uniwersytetów. Swoją pracę uwielbiam, ciągle się rozwijam i wciąż mam, w mojej opinii, olbrzymie perspektywy. Pracuję w sporej firmie produkującej różnego rodzaju oprogramowanie w Internecie. Swoją karierę w IT rozpocząłem już na wczesnych latach studiów i dzięki temu, oraz dzięki temu, że po prostu lubię tą robotę, udało mi się gdzieś tam zajść. Mam najwyższe stanowisko programistyczne w mojej firmie i kieruję zespołem samodzielnie realizującym projekty dla dużych klientów. Nie pisze tego żeby się przechwalać, bo to nie jest jakieś wybitne osiągniecie i wielu moich kolegów ze studiów radzi sobie nie gorzej. Ta informacja to po prostu dość istotne tło dla dalszych akapitów tego wpisu.