Wydaje mi się, że u każdego kto nieco poważniej traktuje pokera, nadchodzi w końcu taki moment kiedy trzeba się wziąć za siebie - u mnie ten moment właśnie nadszedł. Uznałem że blog jest mi do tego niezbędny.
Mam na imię Kamil, w październiku skończę 22 lata. W tym roku skończyłem 3letnie dzienne studia administracji na PW - obrona prawdopodobnie we wrześniu - na magistra nie zostaję. Studiuję też Ekonomię na trzecim roku na SGGW, również dziennie. Najważniejszy wniosek jest taki, że od października będę miał jeszcze więcej czasu na pokera.
No właśnie właśnie, poker...
Gram od listopada poprzedniego roku. Wyniki bardzo kiepskie. Grałem wyłącznie na ftp, stawki NL2-NL5. Prawda jest taka że nawet nigdy nie potrafiłem zagościć na dłużej na NL5 i prędzej czy później lądowałem na samym dole. Wypłaciłem łącznie około 1k zł. Ostatnia wypłata była tuż przed sesją, miałem około 160$ i grałem na NL5. Doszedłem do niemal 200$ i wtedy zacząłem systematycznie spadać. Gdy spadłem do 140$ postanowiłem niemal wszystko wypłacić pod pretekstem sesji.
Od 1 lipca miałem bardzo mocne postanowienie - założyć bloga, grać jak najwięcej, po prostu wziąć się za siebie. Niestety sytuacja z ftp mocno pokrzyżowała mi plany. Mam troszkę poślizgu, ale przez to moja motywacja jest jeszcze większa.
Wróciłem dziś do domu po kilku dniach i kiedy miałem robić wpłatę na Europoker, spotkała mnie niespodzianka. Wiadomość od PS, że otrzymałem na Poker770 100$ bonusu. Szczerze powiedziawszy straciłem już jakiś tydzień temu nadzieję na te pieniądze
Całe szczęście że PS czuwa. Jeszcze raz dziękuję.
No więc będę grał na P770 NL4 FR. Używam PT3, na początek 4-5 stołów. W dzień czasu na grę nie będę miał, pomagam ojcu w zakładzie, ale w nocy każdego dnia powinienem coś uciułać.