Witam !
Pewnie nikt z Was mnie nie kojarzy, gdyż za dużo nie udzielałem się na forum, pomimo, że spędzam tu wiele czasu. Bardziej jednak wole czytać niż samemu się wypowiadać.
Postanowiłem, że dla samego siebie, a może żeby trochę się podzielić z Wami moim wynikami, założę bloga
Będzie on głównie poświęcony pokerowi, ale czasami wplotę jakiś fajny filmik, albo własne przemyślenia na jakiś temat.
Trochę info o mnie.
Jestem studentem II roku europeistyki na Politechnice Gdańskiej. Wiem, że to dziwnie brzmi, że taki kierunek na PG, ale mi tam się podoba ^^
Mam 20 lat (no w tym roku 21 ;p) i pochodzę z małej miejscowości pod Bydgoszczą, mianowicie z Solca Kujawskiego. Może parę osób kojarzy to miasto, ze względu na dinozaury
a konkretniej to JuraPark - największy w Polsce. Swoją drogą miałem tam zaszczyt pracować w wakacje.
Na co dzień mieszkam w Gdańsku z dziewczyną i 3 współlokatorami.
Hmm co by tu jeszcze... Hobby! Uwielbiam sport, trenuję piłkę nożną (co prawda w A klasowej drużynie, ale chodzi głównie o kondycję). Kocham również czarny sport, czyli speedway.
To na tyle nudzenia o mnie.
O pokerze
Do pokera namówił mnie mój przyjaciel Trickstyle. W zasadzie nigdy prędzej nie grałem w Texasa. Poczytałem trochę artykułów i jazda na Titan Poker, gdzie moja kasa szybko się rozpłynęła. Było to może z 2 lata temu.
Potem rok przerwy i w wakacje 2009 dostałem drugi kapitał startowy, tym razem na Party Poker. Może trochę z nudy nie patrzyłem na BRM i wszedłem od razu na NL25 SH. Wszystko szło ładnie, doszedłem nawet do 150$, a potem szczęście się odwróciło i zbankrutowałem ^^
Tydzień temu postanowiłem zacząć grać na poważnie i wpłaciłem na swoje konto 25$, również na PartyPoker. Aktualnie gram FL 20 SH. Do dnia dzisiejszego jestem około +15$.
Będę zamieszczał wykresy i jakieś ciekawsze rozdania.
Moim głównym celem jest odbicie się od niskich stawek, przejście do FL30 a potem FL50. Co dalej się stanie, zobaczymy