Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Grubo albo wcale !

11 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
808 Wyświetlenia
ts1947
Poker Player

Witam. Tomek jestem, lat 22, w pokera gram mniej więcej od roku. Dolny Śląsk moim domem. Wiecej grzechów nie pamiętam.
Blog będzie służył mi do podsumowania swoich wyników za jakiś czas. Pewnie mógłbym go sobie pisać gdzieś w Wordzie dla własnego wglądu, ale wtedy szybko straciłbym motywację. Swoją drogą ciekawe czy teraz będzie inaczej :D. Druga sprawa jest taka, że może tutaj ktoś będzie zaglądał i dorzuci czasem coś ciekawego od siebie. Ostatni powód to społeczność PokerStrategy, która jest spora, a ja chcę w niej uczestniczyć ;).
No to może pare słów o moich początkach. Zaczynałem pewnie jak większość, tj. wpłacałem 10$ i miałem nadzieję, że się uda :D. Chwilę zajęło, zanim zrozumiałem, że to nie ma sensu. I stwierdziłem, że czas na zmiany, bo skoro inni mogą wygrywać, to może i ja też? ;). Więc zainteresowałem się strategią i wszystkim co jest z tym związane, z przestrzeganiem zasad zarządzania bankrollem włącznie. Trzeba było się skupić na jednej grze, padło na 45os sng 1,50$. To mógł być styczeń lub luty, tułałem się się na tych micro stawkach i tak na prawde nigdy ich nie opuściłem, ale udało mi się zrobić bankroll na poziomie kilku stówek, co biorąc pod uwage wcześniejsze nieudolne próby, było po prostu fajne. Ale w końcu te gry zaczęły mnie nudzić, umiejętność gry na wielu stołach na raz była kiepska (a wypadałoby to umieć), więc i volume było słabe, wariancja dała po dupie i zderzyłem się z rzeczywistością. Tutaj jeszcze słowa uznania dla wycioreksa którego pamiętam z tych gier, szacun za wytrwałość :).