Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Tuornament Pot Limit Omaha Hi $5 + 0.50 Final Teable and....

4 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
355 Wyświetlenia
eSGe
Elite Grinder

Witam witam gorąco i pozdrawiam wszystkich czytelników

Nazywam się Staszek i gram w pokera od 7 miesięcy, ten blog był już długo w planach ... jestem pewien że poprawi grę gości a pewnie i gospodarza.
Pewnie zastanawiasz się ile gości już przegrał że zabiera się za pisanie bloga??,o tym może w następnym wpisie :f_tongue:

A teraz coś na start:

Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina jestem fisha i tilce :f_smile:

Obecnie gram na 0.5/1$ na FTP (grałem "już" na 1/2$ na titanie), czasem pykam turnieje, wykres z fixa wygląda jak szczyty i przełęcze w tatrach, ale już niedługo będzie to ostra jazda w górę .

Cele pokerowe
Szlifować skila,
Grać swoje A game
Wyciągać z pokera frajde i niezłą kase
Cel stricte finansowy to własny biznes ( ok 15-20k$)

No i do końca miesiąca stawki 1/2$.

A i jeszcze takie fajne rozdanie, jakbyście go rozegrali??

Graj rękę

3 odpowiedzi
eSGe Autor wątku
eSGe
Elite Grinder

Zagrałem Pot Limit Omaha Hi $5 + 0.50 Rebuy (239graczy), a wynik przerósł moje najśmielsze oczekiwania zresztą sami zobaczcie
/

Turniej przebiegał bardzo przyjemnie, we wczesnej fazie było bardzo loose niektórzy gracze sprawdzali dosłownie wszystko, Ja natomiast tylko ręce z potencjałem na monstera, który zresztą często szedł all-in vs ręka typu dwie pary, agresywniejsza gra preflop zaczęła się dopiero jak zostało ok 60 graczy, udało mi się gładko przejść przez faze bubbla, później jak to bywa z 27 graczy szybko wyłonił się Final Table miałem średniego stacka(87 950) i chciałem powalczyć, wszystko szło gładko ,zostało nas tylko czterech, nabudowałem się do 280k, a następnie prawie wyzerowałem na rozdaniu

http://www.flopturnriver.com/Poker-Hand-7dQsTsJd-Tournament-UTG-792336.php