Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Podaj cegłę !!! Czyli Druid buduje bankroll.

20 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
1,320 Wyświetlenia
darkdruid
PokerStrategist

Wstęp

Witam wszystkich towarzyszy z polskiej sekcji Poker Strategy.
Jestem 30 letnim inżynierem budowlanym mieszkającym w stolicy.
Mam ciekawą pracę pozwalającą utrzymać rodzinę na jako takim poziomie, ale bez rewelacji.
Nie stać mnie jednak na wzięcie kredytu na dom czy kupno nowego auta.
Na egzotyczne wakacje też nie mogę sobie pozwolić.
Pewnego jesiennego dnia w roku pańskim 2008 dowiedziałem się o istnieniu czegoś takiego jak Poker Strategy
oraz tego, że grając odpowiednią strategią w pokera da się zarobić w dłuższym okresie
czasu niemałe pieniądze.
Pomyślałem sobie, czemu by nie spróbować skoro nie muszę inwestować własnych pieniędzy.
Ewentualna strata to czas poświęcony na naukę gry i samą grę.
Tak sie to wszystko zaczęło.

Moja pokerowa historia

Zaczynałem od możliwie najprosztej strategii czyli SSS.
Jako platformę startową wybrałem sobie Full Tilt Poker.
W około dwa tygodnie osiągnąłem srebrny status na PS i zaznajomiłem
się z dostępnymi artykułami dotyczącymi strategii.
Na samym początku przeczytałem i wzięłem sobie do serca treści
dotyczące psychologii i dydaktyki. Gdyby nie to moja gra w pokera
już by była skończona.
Po 1,5 miesiąca grania SSS stwierdziłem, że ta gra po prostu mi nie idzie.
Zaczęłem eksperymentować i szukać innych gier.
Mój wybór padł na S'n'G.
Początek gry w turniejach był dla mnie miłym zaskoczeniem.
W 80% rozegranych "sitów" jednostolikowych byłem w kasie.
Rozgrywałem też turnieje wielostolikowe i tutaj też
nie było źle. Zdarzało mi się zdobyć 1 czy 2 miejsce co owocowało
szybkim przyrostem bankrolla.
Jak to jednak w życiu bywa niebawem nadeszła korekta.
Byłem w kasie tylko w 10% rozegranych turniejów
Oj nie byłem zadowolony. Tym bardziej, że grając w "sitach"
rakeback był niemal zerowy, tak samo jak uzyskiwanie strategy points.