Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Witam wszystkich!

14 Posty
7 Użytkownicy
0 Reakcje
663 Wyświetlenia
demon860225

Witam wszystkich użytkowników i administrację bardzo serdecznie:]

Mam na imię Damian, lat 22. Mieszkam i studiuję w Szczecinie. Interesuję sie informatyką, oraz każdą dyscypliną sportową, w której udział biorą reprezentanci naszego kraju. A sam czynnie uprawiam żeglarstwo, siatkówkę. Od 5 lat jestem członkiem Polskiego Zwiazku Brydza Sportowego, a od 2 lat jestem kapitanem drużyny która bierze udział w drużynowych mistrzostwach Polski, obecnie III liga. Oprócz brydża grywam jeszcze w tysiąca, kanastę.

Z pokerem to pownie jak każdy, miałem styczność za małolata, 24 karty, poznawanie hierarchii. Od jakiegoś czasu przykuły moją uwagę transmisje na Eurosporcie. I tak trafiłem pod namową kolegii brydżysty na Pokers Stars. Tam poczytałem zasady gry w Hold'a, Omaha, Stud'a, Razz'a, 2-7 triple draw. Grałem na wirtualne pieniądze przy stolikach, jak i w turniejach. Ostatnio grywam w polskim Freeroll $200, oraz s'n'g 0,1$. mój bankroll obecnie to 9$.

Grając w turnieju dla polaków Świąteczne Rozdanieszybko odpadłem;/ i skończyło sie na kibicowaniu najlepszym. W pewnym momencie, ktoś napisał że zagrałby na poważne pieniądze i podobnie jak ja nie ma zamiaru wpłacać ani centa.... wówczas Qsypal napisał o promocji na waszym portalu 50$+100$ pierwszy depozyt. Jakby nie było to już wystarczająca sumka na początek przygody z grą na real money.
Tak więc zaraz po turnieju zarejestrowałem się, przeczytałem artukuły i rozwiązałem poprawnie quiz... i obecnie czekam na załadowanie konta. Szkoda że nie ma możliwości załadowania mojego konta na PS, wiec zmuszony byłem przenieść sie na Titan Poker, nie wiem czy to dobry Room dla kogoś początkującego.....