Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Witam :)

5 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
503 Wyświetlenia
majsko

Witam. Mam na imie Krzysztof. Przygode z pokerstartegy zaczalem juz jakis czas temu, lecz pragne odnowic zaniedbana wspolprace. W pokera gram od ok 2 lat. Ten okres nalezal do moich wzlotow i niestety upadkow. Posiadam kilka ciekawych satysfakcjonujacych mnie wynikow pokerowych. Miedzy innymi 2 wygrane turnieje po 150$ w sieci ipoker ( bi 5.50$). Dodatkowo udalo mi sie zbudowac bankroll na eurobet( ongame) z 100$=> 2200$. Niestety ostatnio bardzo zaniedbalem swoja przygode pokerowa i postanowilem od poczatku zajac sie przede wszysztkim edukacja, analiza swojej gry. Kilka razy przegralem swojego rolla co za tym idzie czesto nie przestrzegalem BM. Nie wiem jak to sie stalo ale wczesniej nie gralem PartyPoker. Poprzednio gralem na Mansionpoker za posrednictwem Pokerstrategy. Ostatnio dostalem propozycje kolejnego kapitalu startowego wlasnie na PP, z ktorego postanowilem skorzystac. Planuje zaczac gre od poczatkowych 50$ i stworzyc pokazny bankroll, jednoczesnie solidnie trzymac sie zasad BM, analizowac swoja gre, czytac arty oraz uczestniczyc w treningach. Szybko pragne z bronzu zmienic swoj status na platyne :D Jezeli czas na to pozwoli bede prowadzil blog z progresem swojej gry.

4 odpowiedzi
Thorek

Welcome back :).

Widzę, że tym razem postanowiłeś pojawić się również na forum. Pamiętaj, że bankroll managment to ważna rzecz i miałeś już okazję, żeby się o tym przekonać. Jak to mówią, najpierw trzeba się sparzyć, żeby nie dotykać więcej gorącego. Napisz jeszcze w jaką odmianę grasz. Czy skupiasz się na turniejach, czy może grindujesz stoliki? W analizie rozdań pomogą ci nasi judge. Wystarczy wstawiać kłopotliwe rozdania, w odpowiednim dziale na naszym forum :). Polecam tę formę nauki.

Pozdrawiam.

majsko Autor wątku
majsko

Gram jedynie THNL. Skupiam sie glownie na stolikach i sng SH. Turnieje mtt gram sporadycznie.

Mooris