Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Witam

7 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
393 Wyświetlenia
Pingwin1993

Witam wszystkich Pokerzystów nazywam się Arek, lat 21 Bielsko-Biała, interesuje się Anime, Manga, Sny, Muzyka (Rock&Metal) i Grami. Jestem początkująca osobą w świecie Pokera ale jak to mówią trening czyni mistrza. Oprócz grania w Pokera gram również w BlackJacka, Kości oraz Ruletke amerykańską.

Odpowiedz
Cytat
6 odpowiedzi
Crimson

Hej Pingwin1993,

Witam na PokerStrategy.com! Też lubię sobie pograć, czekam na GTA V na PC, ty pewnie też, skoro interesujesz się grami. O anime niestety z tobą nie porozmawiam, oglądałem jedynie te najbardziej popularne jak Pokemon, Dragon Ball, Sailor Moon czy Death Note, więc nie za wiele. :)

Przypomnę ci co jeszcze co oferujemy:

Artykuły strategiczne
Sekcję wideo z filmami szkoleniowymi
Treningi na żywo
Ocenę rozdań
Narzędzia pokerowe

Wszystko to ci przysługuje, jako że jesteś teraz członkiem PokerStrategy.com, więc warto skorzystać i dzięki temu stawać się coraz to lepszym pokerzystą. ;)

Polecam przejrzeć nasze materiały, zdecydować się co chcesz grać (Cash/SnG). Następnie odezwij się tutaj i polecę ci jakieś fajne filmy i artykuły na początek przygody z pokerem.

Pozwolę sobie jeszcze poinformować cię o bardzo fajnej promocji, którą warto się zainteresować:

[Promocja] Wygraj wejściówkę na Czech Poker Festival!

Możesz zwiększyć swoje szanse na wygranie biletu poprzez założenie bloga (do czego gorąco zachęcam) i udział w naszym Mega Bankroll Challenge!

Pozdrawiam,
Crimson

Odpowiedz
Cytat
Pingwin1993 Autor wątku
Pingwin1993

Właśnie analizuje wasze artykuły, podstawy, poradniki i video aby zapoznać się lepiej z pokerem.