Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Witam

5 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
311 Wyświetlenia

Witam serdecznie całą społeczność pokerstrategy, jestem początkującym graczem chociaż do momentu gdy znalazłem tą strone uważałem inaczej :D teraz wiem że długa droga przedemna , chciałbym stać sie dobrym pokerzystą ta gra daje mi wiele satysfakcji i adrenaliny , fascynują mnie rozgrywki turniejowe bo to w nich najlepiej odczuwam klimat pokera . lecz moje wyniki nie sa zbyt zadawalające mimo dużej ilości rozegranych rąk :/ sam quiz dał mi wiele do myslenia jestem zadowolony z możliwości i porad jakie daje ta strona i jej członkowie

pozdrawiam Konrad

4 odpowiedzi

Cześć Konrad,

cieszę się, że znalazłeś naszą stronę i postanowiłeś się u nas zarejestrować. Sam quiz to jedynie czubek góry lodowej, której resztę będziesz mógł poznać korzystając z naszych materiałów szkoleniowych. Ale nie ma się czego obawiać, gdyż są one w ten sposób pomyślane, aby jak najłatwiej móc sobie przyswoić wiedzę pokerową.

Jeśli będziesz konsekwentnie stosował proponowaną przez nas strategię, to na pewno Twoje wyniki wkrótce będą znacznie lepsze. Na początku radziłbym jednak skoncentrować się na nauce, a wyniki pojawią się same.

Jeśli będziesz miał pytania, pisz śmiało.

Pozdrawiam,
dohpaZ

Główny administrator
Marta

Cześć kosci63,

witaj na forum! Jak mówi przysłowie: "Nie od razu Rzym zbudowano".

Początki zwykle są trudne i nie od razu widać satysfakcjonujące wyniki, ale poprzez chęć do nauki, zapał i oczywiście ciężką pracę, można wiele osiągnąć.

PokerStrategy.com oferuje idealne warunki dla kogoś, kto chce się szkolić - dodatkowo oferujemy pomoc na forum oraz poprzez support - także, Twoje pytania nie pozostaną bez odpowiedzi.

Zapraszam do aktywnego udziału w życiu naszej społeczności i życzę sukcesów w polepszaniu swoich umiejętności.

Serdecznie pozdrawiam.

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_