Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Witam!

3 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
415 Wyświetlenia
bql1916
Legacy Member

Witam, mam na imię Mateusz, w pokera gram od jakiś dwóch lat. Jak do tej pory była to czysto rekreacyjna gra z kolegami, bądź sporadyczne sumy grane na poker roomach u bukmacherów, gdzie obstawiałem zakłady sportowe. Obecnie dzięki PS podjąłem decyzję, że czas się wgłębić nieco bardziej w ten temat. Bonus 50$ jak spora liczba osób przetrwoniłem, nawet nie zaglądając do artykułów związanych ze strategiami. Na samym początku troszeczkę przeraża mnie ogrom treści związanych z pojedynczymi odmianami i tu właśnie pojawia się moje pytanie: Od jakiej najlepiej zacząć na początek? Z czasem mam nadzieję, że uda mi się to wszystko ogarnąć i byle do przodu!

Pozdrawiam

2 odpowiedzi

Cześć Mateusz,

również witam serdecznie na naszym forum i życzę przyjemnej zabawy połączonej ze zdobywaniem wiedzy pokerowej.

Mam nadzieję, że teraz zanim zasiądziesz do stołów pokerowych, to przeczytasz nasze artykuły i przyswoisz sobie ich treść na tyle, by sobie poradzić podczas gry. Nie zapomnij jednak o przestrzeganiu zasad zarządzania kapitałem!

Twoje pytanie jest tylko wbrew pozorom łatwe. Każdy z nas ma pewne predyspozycje i upodobania, na podstawie których decyduje się na wybór jakiejś odmiany.
W artykule Jaki rodzaj Texas Hold`em najbardziej ci odpowiada? poznasz pewne wskazówki, które pomogą Ci w podjęciu decyzji.

Nie trać jednak głowy i nie wpadaj w panikę ze względu na ilość materiałów, gdyż ich opanowanie nie jest aż takie trudne, jakby się wydawało. Wśród naszych sędziów oraz trenerów mamy również takich, którzy zaczynali u nas od samego początku i teraz stali się bardzo dobrymi graczami.

Pozdrawiam,
dohpaZ

Head Admin
Marta
Poker Player

Witaj Mateusz,

Fajnie, że podjąłeś decyzję o zgłębieniu tajników pokera - zawsze warto się doskonalić, bo w przyszłości może się to opłacić.

Pozwól, że zasugeruję Ci kilka artykułów na dobry początek: