Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Witam

4 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
345 Wyświetlenia
BruTTooo

Pozdrawiam wszystkich użytkowników Pokerstrategy,

odkryłem ten portal niedawno szukając bonusów do gry w pokera :P
ale jak widzę moje umiejętności zdecydowanie się poprawią :] już sam kurs dla początkujących robi wrażenie :]

W pokera gram od ponad roku, pierwsze kroki stawiając na Betclick i żałuję że nie odkryłem tej wspaniałej gry wcześniej, ale jak mówią lepiej późno niż wcale :tongue:

Gram praktycznie tylko w Texas Holdem NL na micro stawkach ale obecnie poznaje i gram też w inne odmiany pokera jak Omaha i 7 Card Stud.

Powodzenia przy stolikach!!!

3 odpowiedzi
Castro080

Witam i powodzenia

PS niezła godzina na swój pierwszy wpis :D

Cześć BruTTooo,

witam Cię serdecznie na forum i zapewniam, że tak łatwo od nas nie odejdziesz, bo nasze forum jest pełne niespodzianek i bardzo ciekawych treści. Najważniejsze, że nas wreszcie odkryłeś i masz zamiar skorzystać z naszej oferty.

Czytając Twój wpis, sądzę, że już odkryłeś naszą sekcję strategii. Na razie masz dostęp jedynie do materiałów podstawowych, ale w miarę, jak będziesz grał i zdobywał StrategyPoints, będziesz miał również dostęp do większej ilości materiałów.

Poza artykułami mamy również sporą videotekę. Na początek polecałbym serię nagraną przez naszego wspaniałego trenera muckinfella o pokonywaniu mikrostawek pt. Crushing microstakes. Możesz się tam wiele nauczyć, nie tylko teorii, ale również tego, jak ją zastosować w praktyce i jak zdobyć przewagę nad przeciwnikami.

Jeżeli masz ochotę poznać naszego drugiego trenera zajmującego się działem no-limit, to zaglądnij na treningi prowadzone przez rusher88: trening teoretyczny oraz trening przy stołach. Na treningu możesz "pomęczyć" trenera pytaniami i rozwiać swoje wątpliwości dotyczące pewnych zagrań.