Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Witam

2 Posty
2 Użytkownicy
0 Reakcje
339 Wyświetlenia
szuidakra

Witam. Zaczałem od niedawna - kilka dni no i zachęcony bonusem przeczytałem i zdałem test - jeszcze czekam na bonus. Na razie kupiłem 10$ i przegrywam starajac sie grać tak jak Waszym poradniku. Mam pytanie - od razu sie zorientujecie że jestem zielony. Tabela rąk startowych - oznaczenie sprzwdza oznacza na perflopie ( he he znam to określenie wow ) wniesienie stawki jaka wnosi big blind ( mam nadzieje że dobrze to napisałem ) - w póżniejszej rozgrywce to dorzucenie do najwyższej stawki na stole- przebicie rozumiem.

Z tego co sie zorientowałem to gra w/g Waszej strategii to próba ( pisze próba bo rozumiem że nie zawsze można wygrać pomimo prawidłowego odczytania i zinterpretowania zachowań na stole - o blefie na razie nie mysle) doczekania się odpowiedniego układu na perflopie ( znowu użyłem fachowego określenia :) )
a w miedzyczasie pasowanie.
Na razie gram na najniższych stawkach i ucze sie cierpliwości - z tym najgorzej.
Na razie przegrałem już 3,5$ i to po za jednym przypadkiem - przez głupotę ( ucze sie w końcu nigdy wcześniej nie grałem w holden pokera) raz zagrałemzgodnie ze wszystkimi regułami ale gość miałlepszą karte

Aha gram na Partypoker.Com - bez limitu 02/04

Chyba że może powinienem wubrać coś innego np z limitem?

Dobra, bo sie rozpisałem - mam nadzieje że nie przegram dychy zanim dostane bonusik :)

Pozdrawiam Arek

1 odpowiedź

Cześć Arek,

serdecznie Cię witam na forum PokerStrategy.com. Mam nadzieję, że znajdziesz tutaj kilka tematów, które pomogą Ci polepszyć Twoja grę.

Piszesz, że grasz na najniższych stawkach, no-limit. Grasz strategię short stack (SSS), czy big stack (BSS)?
Jeżeli chodzi o strategię short stack, to koniecznie zapoznaj się z artykułami w sekcji strategii.
Jeżeli natomiast grasz strategią big stack, to bardzo pomocne będą artykuły, które znajdziesz tutaj: klik.