Witajcie! W pokera gram od jakiegoś roku, poważniej od niedawna, jednak jestem mocno zdeterminowany i nastawiony na pracę- dlatego prawdopodobnie będę zalewał forum wieloma pytaniami.
W pokerroomach możecie spotkać mnie jako Severus Rock.
Witaj Severus091,
cieszymy się, że postanowiłeś się przywitać
Napisz coś więcej o sobie, jak dowiedziałeś się o pokerze? Co grasz, mtt, sng, cash? Być może będę w stanie podsunąć Ci jakieś konkretne materiały
Widzę, że masz już srebrny status
Pozwól więc, że w skrócie przedstawię Ci naszą ofertę:
- Strategia - tutaj powinieneś rozpocząć swoją edukację. W dziale tym znajdziesz mnóstwo artykułów zawierających informacje teoretyczne nt. pokera. Od podstawowych informacji, przez różne strategie i koncepty, aż po mindset, który jest niezwykle istotny w tej dyscyplinie
- Wideo - w tym dziale znajdziesz filmy szkoleniowe naszych trenerów. W skrócie dowiesz się z nich jak teorię z artykułów przekuć w praktykę. Znajdziesz tu naprawdę wiele interesujących materiałów.
- Treningi - w każdym tygodniu nasi trenerzy prowadzą treningi na żywo podczas których możesz zapytać ich o wszystkie nurtujące Cię kwestie. Jeżeli nie uda Ci się być na jakimś treningu to nic straconego gdyż każdy trening jest nagrywany i można go znaleźć w sekcji Wideo
- Ocena rozdań - jeżeli masz wątpliwości co do poprawności rozegrania jakiejś reki możesz umieścić ją w dziale oceny rozdań, a nasi sędziowie powiedzą Ci co zrobiłeś dobrze, co było złe lub jak poprawnie należało rozegrać to dane rozdanie
- Narzędzia pokerowe - znajdziesz tutaj programy, dzięki którym polepszysz swoją grę takie jak np. Equilab lub programy trackujące czyli zbierające informacje o Twoich przeciwnikach - PokerTracker 4 i Hold'em Manager 2
- Program Tell a Friend - polecając znajomych i zachęcając ich do rejestracji na PokerStrategy.com możesz zarabiać pieniądze! Więcej informacji na ten temat znajdziesz pod podanym linkiem
Gdybyś miał jakieś pytania lub wątpliwości to pisz śmiało
Pozdrawiam,