Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Witajcie!

6 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
422 Wyświetlenia
Severus091

Witajcie! W pokera gram od jakiegoś roku, poważniej od niedawna, jednak jestem mocno zdeterminowany i nastawiony na pracę- dlatego prawdopodobnie będę zalewał forum wieloma pytaniami.
W pokerroomach możecie spotkać mnie jako Severus Rock.

Odpowiedz
Cytat
5 odpowiedzi
BartekkB

Witaj Severus091,

cieszymy się, że postanowiłeś się przywitać :f_drink:

Napisz coś więcej o sobie, jak dowiedziałeś się o pokerze? Co grasz, mtt, sng, cash? Być może będę w stanie podsunąć Ci jakieś konkretne materiały :)

Widzę, że masz już srebrny status :f_thumbsup: Pozwól więc, że w skrócie przedstawię Ci naszą ofertę:

• Strategia - tutaj powinieneś rozpocząć swoją edukację. W dziale tym znajdziesz mnóstwo artykułów zawierających informacje teoretyczne nt. pokera. Od podstawowych informacji, przez różne strategie i koncepty, aż po mindset, który jest niezwykle istotny w tej dyscyplinie
  • Wideo - w tym dziale znajdziesz filmy szkoleniowe naszych trenerów. W skrócie dowiesz się z nich jak teorię z artykułów przekuć w praktykę. Znajdziesz tu naprawdę wiele interesujących materiałów.
  • Treningi - w każdym tygodniu nasi trenerzy prowadzą treningi na żywo podczas których możesz zapytać ich o wszystkie nurtujące Cię kwestie. Jeżeli nie uda Ci się być na jakimś treningu to nic straconego gdyż każdy trening jest nagrywany i można go znaleźć w sekcji Wideo ;)
  • Ocena rozdań - jeżeli masz wątpliwości co do poprawności rozegrania jakiejś reki możesz umieścić ją w dziale oceny rozdań, a nasi sędziowie powiedzą Ci co zrobiłeś dobrze, co było złe lub jak poprawnie należało rozegrać to dane rozdanie
  • Narzędzia pokerowe - znajdziesz tutaj programy, dzięki którym polepszysz swoją grę takie jak np. Equilab lub programy trackujące czyli zbierające informacje o Twoich przeciwnikach - PokerTracker 4 i Hold'em Manager 2