Cześć wszystkim,
gram w pokera już od kilku lat, a o swojej amatorskiej karierze mógłbym napisać całkiem sporo. Niestety u mnie wygrane przeplatają się z dotkliwymi bankructwami, nierzadko króluje tilt i przez lata nie jestem w stanie utrzymać bankrolla. Grywałem już chyba na większości serwisów wietrząc promocje, jednak obecnie ograniczyłem się do 888, party poker i pokerstarsa (do końca roku na samowykluczeniu
).
Jeśli chodzi o moje problemy, to przede wszystkim mindset. Musiało mi zająć parę lat, żeby uświadomić sobie, że w moim przypadku poker zbyt często był grą hazardową i niestety uzależnieniem. Brak konsekwencji, brak opanowania i nierzadko chciwość doprowadzały mnie do różnych stanów, które najczęściej kończyły absolutnym pogwałceniem zasad dysponowania bankrollem, głupimi zagraniami od niechcenia, grą lub zbyt pasywną albo bezsensownie agresywną (byle się szybko odegrać), a jakie to niosło ze sobą konsekwencje chyba nie muszę mówić.
Dodam jeszcze tylko, że od dwóch miesięcy to co mi się udaje, to nieprzegrywanie pieniędzy oraz ogólnie utrzmywanie się na proficie (na 888- około +600GBP, na PokerStars +950USD), co i tak jest dla mnie sukcesem, dobre i to na początek.
Gram przede wszystkim MTT, z różnym wpisowym- od 3 do niekiedy 100$. Rzadziej SnG. Cashówek unikam, czasem ZOOM/Snap. Staram się też unikać Spin n Go, ale zdarza mi się w nie grać.
Moje największe sukcesy to 4 miejsce w turnieju na starsie big 4,40- około 1400$ i kilkukrotnie wygranie lub zajęcie wysokich pozycji w turniejach głównie na 888 (300-600$). Porażek i spadków nawet nie liczę.
Zresztą, tutaj są moje statystyki
http://www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/PokerStars/players/mikebialas
http://www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/888Poker/players/testoviron72
Od jakiegoś czasu zabierałem się za odezwanie się na jakimś forum- i oto jestem.
Chciałbym w końcu zacząć grać na poważnie, bo wydaje mi się, że jestem w stanie, a wszystko zależy ode mnie.