Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Cześć, czołem !

10 Posty
8 Użytkownicy
0 Reakcje
785 Wyświetlenia

Witam wszystkich ! Na imię mi Kamil, 25lat. W pokera gram mniej więcej od 3 lat, bez jakiś ogromnych sukcesów.

Sytuacja finansowa nie pozwala na razie na zbudowanie dobrego bankrolla, ale przez okres mojej gry udało mi się już kilka krotonie wygrać w darmowych satelitach/turniejach wejściówki do większych turków, gdzie udało się zdobyć jakieś przyzwoite miejsce :P ale bez rewelacji. Intensywnie pracuje nad sobą jak i swoja grą, głównie skupiam się na swoim mindsecie bo tu chyba najbardziej "leże".

Szlifuje swoja grę na turniejach SnG no i również na MTT, ale tak jak wspomniałem na tą chwile tylko przez satelity bądź przez wygrana wejściówkę. Na stolikach cashowych tez się pojawiam, ale bardzo rzadko.

Celuje by dojść ze swoja grą gdzieś wyżej (chyba jak każdy tutaj :) nie chce by było to tylko dorywcze hobby, ale być może kiedyś stałe źródło dochodu :D dlatego pracuje nad sobą i poświęcam na pokera tyle czasu ile tylko mogę. PokerStrategy znalazłem dopiero dziś przypadkowo, od 1,5 roku jestem użytkownikiem innego, podobnego serwisu szkoleniowego, ale nie będę oczywiście podawał nazwy. Dobra bo jak zwykle się rozpisuje :D miło do was dołączyć, pozdrawiam !!

Odpowiedz
Cytat
9 odpowiedzi

Witaj i powodzenia, będziesz miał tu trochę materiałów do przerobienia.

PS

Na początku musisz zapamiętać podstawową doktrynę:

Nie ma innych serwisów szkoleniowych oprócz PokerStrategy

Odpowiedz
Cytat
Jarzab86

Napisane przez Saligia7
PokerStrategy znalazłem dopiero dziś przypadkowo, od 1,5 roku jestem użytkownikiem innego, podobnego serwisu szkoleniowego, ale nie będę oczywiście podawał nazwy.

Pamiętaj, że nie ma innych serwisów szkoleniowych. :truestory:

Odpowiedz
Cytat
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

No niech będzie :D Nie ma innych ^^

Odpowiedz
Cytat
draco09

Witam i życzę powodzenia :-)! Cierpliwości i sukcesów przy stolikach :-)!

Odpowiedz
Cytat