Cześć wszystkim, nazywam się Marcin i mam 22 lata.
Swoją przygodę z pokerem zacząłem 5 lat temu z kumplami przy piwku (wiem, nieletni nie powinni pić :fdrink) Do czasu studiów nie traktowałem pokera jako sposobu zarobku, a jedynie jako formę spędzania czasu. Zacząłem grać z starszymi kolegami i tak się jakoś potoczyło, że oni zamiast mnie ogrywać, ja zacząłem ogrywać ich ;P. Kiedy okazało się, że nie jest to kwestia przypadku chciałem pograć na PS, ale tam okazało się, że brakuje mi doświadczenia. Teraz próbuję je nabrać, korzystając z Waszych materiałów.
Cześć,
Grasz Cash? Fr czy sh?
Gram od pół roku zaczynałem od nl 2 fr teraz gram nl 10 i przymierzam się do ataku na nl25 fr chętnie pomoge opisując swoją drogę do obecnego poziomu
Pozdro
Cześć MalyFarciarz.
Cieszę się, że do nas dołączyłeś.
Widzę, że masz status basic. Czy wiesz, że wystarczy odebrać darmową gotówkę na jednym z naszej listy poker roomie by wskoczyć na wyższy poziom? Zyskasz dostęp do większej ilości filmów, które rozwiną Twoje umiejętności - sekcja wideo. Jeśli nie wiesz jaki poker room wybrać, zajrzyj do tematu: Poker room dla Ciebie, w którym profesjonalne osoby doradzą Ci jaki będzie najlepszy serwis dla Ciebie.
Możesz również skorzystać Kupna statusu, dzięki któremu możesz wskoczyć jeszcze wyżej i mieć pełen dostęp do wszystkich możliwych materiałów.
Chciałbyś na początku października zagrać za darmo w praskim turnieju z pulą gwarantowaną w wysokości 50 000 €? Dzięki naszej promocji 4x4 HESOP Hunter masz okazję, żeby zdobyć jedną z czterech wejściówek do Main Eventu wartych po 175 €. A jeśli ci się nie uda zdobyć biletu, ale spełnisz wszystkie założenia promocji, otrzymasz podwyższenie statusu do końca września!
Z przyjemnością poczytamy trochę więcej o Tobie. Prosimy o więcej :nh
Gdybyś miał jakieś pytania to z chęcią pomogę.
Pozdrawiam :sdrink.