Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Cześć :)

11 Posty
8 Użytkownicy
0 Reakcje
652 Wyświetlenia
MalyFarciarz

Cześć wszystkim, nazywam się Marcin i mam 22 lata.
Swoją przygodę z pokerem zacząłem 5 lat temu z kumplami przy piwku (wiem, nieletni nie powinni pić :fdrink) Do czasu studiów nie traktowałem pokera jako sposobu zarobku, a jedynie jako formę spędzania czasu. Zacząłem grać z starszymi kolegami i tak się jakoś potoczyło, że oni zamiast mnie ogrywać, ja zacząłem ogrywać ich ;P. Kiedy okazało się, że nie jest to kwestia przypadku chciałem pograć na PS, ale tam okazało się, że brakuje mi doświadczenia. Teraz próbuję je nabrać, korzystając z Waszych materiałów.

Odpowiedz
Cytat
10 odpowiedzi
michrud87

Cześć,
Grasz Cash? Fr czy sh?
Gram od pół roku zaczynałem od nl 2 fr teraz gram nl 10 i przymierzam się do ataku na nl25 fr chętnie pomoge opisując swoją drogę do obecnego poziomu :)
Pozdro

Odpowiedz
Cytat
kamil13151

Cześć MalyFarciarz.

Cieszę się, że do nas dołączyłeś.

Widzę, że masz status basic. Czy wiesz, że wystarczy odebrać darmową gotówkę na jednym z naszej listy poker roomie by wskoczyć na wyższy poziom? Zyskasz dostęp do większej ilości filmów, które rozwiną Twoje umiejętności - sekcja wideo. Jeśli nie wiesz jaki poker room wybrać, zajrzyj do tematu: Poker room dla Ciebie, w którym profesjonalne osoby doradzą Ci jaki będzie najlepszy serwis dla Ciebie.

Możesz również skorzystać Kupna statusu, dzięki któremu możesz wskoczyć jeszcze wyżej i mieć pełen dostęp do wszystkich możliwych materiałów.

Chciałbyś na początku października zagrać za darmo w praskim turnieju z pulą gwarantowaną w wysokości 50 000 €? Dzięki naszej promocji 4x4 HESOP Hunter masz okazję, żeby zdobyć jedną z czterech wejściówek do Main Eventu wartych po 175 €. A jeśli ci się nie uda zdobyć biletu, ale spełnisz wszystkie założenia promocji, otrzymasz podwyższenie statusu do końca września!

Z przyjemnością poczytamy trochę więcej o Tobie. Prosimy o więcej :nh