Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Cześć!

4 Posty
2 Użytkownicy
0 Reakcje
192 Wyświetlenia
GarikSC2pro

Cześć
Mam na imie Damian i gram w pokera od niespełna roku po przesiadce z gry Starcraft II
Na PS.com wpadłem niedawno zupełnie przypadkowo wpisując frazy w google :)
Zdziwiło mnie, że na tak duży serwis przez tak długi czas był prze zemnie nieodkryty ^^

Gram najczęściej na PS na micro stawkach SH czasem zoom, ale nie idzie mi w nim najlepiej. Raczej pieniędzy już nie tracę, ale zdarza mi sie czasem krótkotrwały tilt.

Może i nie jest to dobry dział ale od razu zadam pytanie.
Rozwiązałem quiz dostałem free $ na Poker770, głupio tą kase przegrałem bo była za dormo więc sie bawiłem.
wczoraj dostałem maila od PokerStrategy.com że gdy wpłacę 25$ to dostane dodatkowe 50$ + niewykorzystane 10$ z wpłatę.

I tu moje, może kuriozalne pytanie, sytuję:
Wykonaj dzisiaj depozyt 25 $, a zostaniesz nagrodzony 50 $ darmowego bonusu gotówkowego.

spóźniłem się jeden dzień, więc mam rozumieć, że bonus juz mi ni eprzysługuje, tak?

Odpowiedz
Cytat
3 odpowiedzi

Cześć Damian,

witam Cię serdecznie na forum :)

Ano już tak bywa, że nie przeglądniesz całego internetu i zawsze coś pozostanie do odkrycia. Ty odkryłeś naszą stronę, a może nam uda odkryć ukryty talent pokerowy ;)

Jeśli chodzi o drugą część pytania, to po dokonaniu wpłaty na Poker770, otrzymasz drugie 10 $ na konto pokerowe. Poza tym otrzymasz bonus depozytowy w wysokości 200% aż do 2000 $. Bonus ten musisz jednak uwalniać ratami. Więcej na te temat znajdziesz na poniższej stronie:

-> Często zadawane pytania - darmowa gotówka na Poker770

Napisz jeszcze jaka odmianę pokera grasz: stoły cash czy turnieje?

Jeśli będziesz miał bardziej szczegółowe pytania, to z chęcią Ci na nie odpowiemy.

Powodzenia

Odpowiedz
Cytat
GarikSC2pro Autor wątku
GarikSC2pro

cash shorthanded max 4 stoliki jak do tej pory (chodz grałem już na 12) lub zoom też SH na 3-4 stolikach na limitach 1-2 centy ^^