Przejdź do forum
Bardzo spóźnione pr...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Bardzo spóźnione przywitanie.

6 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
448 Wyświetlenia
solarczyk
PokerStrategist

Witam wszystkich,
Nazywam się Piotrek i jestem z Łodzi, studiuję na Politechnice Łódzkiej.

Pokerem interesuje się odkąd pamiętam, od kilka lat dość regularnie grywam z kumplami na "nanostawkach" typu 2/4, 4/8 groszy. Pierwszą rękę online zagrałem mniej więcej dwa lata temu po uzyskaniu kapitału początkowego od PS, jednak jak się okazało poker online to zupełnie inna odmiana holdem, inna dynamika, inna analiza gry i jak można się było spodziewać dość szybko się storbiłem grając SSS. Choć nie szczególnie trzymałem się strategii wierząc iż własne doświadczenia przyniosą większe zyski.

Od mniej więcej miesiąca postanowiłem wrócić do internetu po uprzednim przygotowaniu teoretycznym i myślę że jest o wiele lepiej.

Nie mam super bankrolla, wyszedłem z założenia że póki istnieje coś takiego jak freeroll można z tego korzystać i tak na Evereście, Party Poker i Pokerstarsach udało mi się uszczknąć wystarczająco dużo by kontynuować grę.

Choć na pokerstarsach była inna historia, ponieważ na świetą dostałem od nich prezent w wysokości 2$ i udało się z tego zrobić już prawie 25$.

Jest to niezgodne z BRM ale odbijanie się od samego dna jakoś tak daje mi dużo satysfakcji.

Wcześniej grałem cash, teraz trochę mniej bo jestem całkowicie zafascynowany graniem Si&Go oraz MTT. Mam na koncie już parę sukcesów, więc myślę że przede wszystkim w tym kierunku się będę rozwijał.

Oczywiście nie zachęcam wszystkich do czytania tych moich długich wypocin, ale chciałem napisać nieco więcej z racji tego iż dość długi czas jestem zarejestrowany lecz nigdy się jeszcze nie odzywałem.

Pozdrawiam,
Solarczyk

5 odpowiedzi
Mooris
PokerStrategist

Witaj

Fajnie, że zdecydowałeś się przywitać - mam nadzieję, że teraz będziesz brał aktywny udział w życiu serwisu :)