Przejdź do forum
Amator Kwaśnych Jab...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Amator Kwaśnych Jabłek

4 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
372 Wyświetlenia

Witam jestem Rafał mam 18 lat w pokera gram od roku głownie grywałem turnieje darmowe na poker 888 i nawet wygrałem tam parę $ ale szybko je przegrałem :truestory: tak więc jestem otwarty na wszelkiego rodzaju instrukcje i poradniki :pcuser:

Odpowiedz
Cytat
3 odpowiedzi
xeperek

Hej ja jedyne jakie gram freerolle to właśnie na 888 bo są ciekawe pule i łatwo dojść do płatnych miejsc. Niestety nigdy nie mogę się przebić przez pierwsze 300 osób na jakieś 7-10k i max co tam wygrałem z freeroli to jakieś 4$ jednorazowo. Powodzenia przy stołach !

Odpowiedz
Cytat
kamil13151

Cześć Rafał.

Miło, że do nas wpadłeś. Pozwól, że Cię oprowadzę. :)

Na początku warto zacząć od wybrania poker roomu i odebranie darmowej gotówki. Od razu po tym dostaniesz wyższy status i zyskasz dostęp do większej ilości filmów, które rozwiną Twoje umiejętności: sekcja wideo. Jeśli nie wiesz jaki poker room wybrać, zajrzyj do tematu: Poker room dla Ciebie, w którym profesjonalne osoby doradzą Ci jaki będzie najlepszy serwis dla Ciebie.

Już od brązowego statusu (wystarczy odebrać darmową gotówkę) możesz zobaczyć taką produkcje jak:

Program, który pomoże Ci poszerzyć wiedzę, będzie to oczywiście Equilab, tutaj pobierz teraz PokerStrategy.com Equilab za darmo, natomiast tutaj instrukcja obsługi programu Equilab.

Możesz również skorzystać kupna statusu, dzięki któremu możesz wskoczyć jeszcze wyżej i mieć pełen dostęp do wszystkich możliwych materiałów.

Nie zapomnij zajrzeć do działu: Strategia, gdzie znajdziesz poradniki odnośnie strategii pokera. To jeden najważniejszych działów na początku drogi, bez którego ciężko być wygrywającym graczem, dlatego zachęcam by poświęcić jemu trochę czasu.

Dodatkowo zapraszam do wzięciu udziału do świetnej promocji:
[Promocja] Wygraj wejściówkę na Czech Poker Festival!