Witam,
gdzie w katalogu Microgaming jest/są pliki odpowiadające za wygląd stołów Unibetu?
Jest możliwość, aby samemu podmienić jakiś wybrany layout?
Pozdrawiam
Witam,
gdzie w katalogu Microgaming jest/są pliki odpowiadające za wygląd stołów Unibetu?
Jest możliwość, aby samemu podmienić jakiś wybrany layout?
Pozdrawiam
Witam
Niestety nigdy się tym nie interesowałem i nie znam się na tym. Szukałem na innych forach ale też żadnego info o tym nie znalazłem, więc niestety nie jestem w stanie Ci pomóc.
Miejmy nadzieję, że któryś z userów będzie w stanie coś podpowiedzieć.
Pozdrawiam
Witam franeczek
Jest mi niezmiernie miło, że postanowiłeś nas zaszczycić swoją osobą w tym temacie ♠_thumbsup:
Jestem Ci również niezmiernie wdzięczny, za twoje oddanie forumowej społeczności i podesłanie tych linków!
Co do obowiązków moderatora, jak widzę, nie masz zielonego pojęcia na czym one polegają, przykro mi z tego powodu
Jednak dziękuję za twój poświęcony czas i pomoc w tym temacie ♠_cool:
Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego wieczoru! ♠_thumbsup:
[treść edytowana]
//Proszę przestać spamować i robić offtop, jeżeli masz jakieś uwagi, zapraszam do feedbacku - Refic
Franeczek dobrze napisał. Imo pierwszy post niepotrzebny.
Refic, jeśli masz pisać "nie wiem" na pytanie, na które nie masz odpowiedzi, to lepiej sobie darować.
Fajnie to wygląda?
edit: Refic, co do obowiązków moderatora - wiem na czym one polegają, bo sam byłem moderatorem i adminem na dwóch dużych forach pokerowych. Moderator ma pomagać.
edit2: franeczek, zajebiście
dzięki za linki, bo dopadłem kilka fajnych layoutów. da się? da się.
Witaj kapelusz
Refic i inni nasi modzi urywają sobie dupska, żeby odpowiedzieć na wszystkie, nawet najbardziej banalne pytania naszych użytkowników.
Na żadnym innym polskim forum pokerowym nie uzyskasz w takim tempie tak rzeczowych i wyczerpujących odpowiedzi, jak u nas.