Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Zmagania blondynki + Reggae (ZOOM NL10 SH / MTT)

386 Posty
88 Użytkownicy
0 Reakcje
23.7 K Wyświetlenia
MarryMarry
PokerStrategist

Postanowilam rozpoczac pisanie swojego bloga .
W pokera gram od ponad pol roku. Moja przygoda z pokerem rozpoczela sie w Brigthon (Anglia) . Koledzy , z ktorymi mieszkalam czesto spotykali sie na partyjke pokera przy piwku a naszym domu. Obserwowalam ich i po ktoryms ze spotkan postanowilam zagrac z nimi. Gra wciagnela mnie z miejsca .
Po kilku takich spotkaniach znajomy poinformowal mnie ze w kasynie Grosvenoir , ktore miescilo sie pol minuty drogi od naszego domu odbywaja sie codziennie turnieje pokerowe.
Pewnego dnia postanowilismy wspolnie wziac udzial w jednym z nich .
Byl to turniej re buy 5 funtow + 2,5 .
Szczerze mowiac nie mialam wtedy zbyt duzego pojecia o pokerze tak wiec w gre wchodzilo zapewne szczescie poczatkujacego poniewaz zalapalam sie w tym turnieju na finalowy stol i zajelam 4 miejsce . To byl najwiekszy bodziec dla mnie by zajac sie pokerem na powaznie .
W przeciagu kolejnych 2-3 miesiecy przerobilam wszystkie angielsko jezyczne ksiazki o pokerze .
Gdy czulam ze moje umiejetnosci sie poprawily postanowilam sprobowac po raz kolejny swoich sil w turnieju w kasynie . Po kilku godzinach wyszlam stamtad jako zwyciezca co dalo mi bardzo duza motywacje do dalszego rozwoju .
Do tej pory nie probowalam gry przez internet . Pewnego dnia znajomy wspomnial ze gra na Party pokerze i namowil mnie bym tam sprobowala moich sil.
Wplacilam czesc swojej wygranej z kasyna ( z tego co pamietam bylo to chyba 30 funtow ) i rozpoczelam wzmagania na Party.
Zbyt duzo dobrego nie moge o tym powiedziec bo swojego bankrolla pozbylam sie chyba w niespelna 2 tygodnie .
Na jakis czas zwatpilam i odstawilam pokera na bok .
W miedzy czasie powrocilam do Polski na stale .
Jeden ze znajomych , wspomnial mi o poker strategy .