Przejdź do forum
[BSS NL10 FR] Szkoł...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[BSS NL10 FR] Szkoła Kadetów - Geniusz oznacza nieskończoną zdolność pokonywania trudności.

36 Posty
9 Użytkownicy
0 Reakcje
1,256 Wyświetlenia

Witam.

Mam 23 lata i jestem studentem III roku Informatyki (niestety trochę się wszystko przedłuża).
W końcu udało mi się założyć bloga, nie chciało mi się strasznie, ale stwierdziłem, że będzie to dobry krok w kierunku motywacyjno - edukacyjnym.
Karierę pokerową rozpocząłem korzystając z kapitału na PS, równoczesnie z kumplem, z którym lubimy (za bardzo) pomelanżować. W tym miejscu od razu linkuję jego bloga (zakładamy równoczesnie ;) )

Poprzez dym do sukcesu

Udało mi się wskoczyć na NL5, ale niestety granie nocą speeda w stanie wskazującym na spożycie nie tylko alkoholu, oraz kiepska sytuacja finansowa zmusiły mnie do wypłaty chociaż tych 100$, które mi zostały ;)
Jeżeli chodzi o teorię, to przeczytałem wszystkie artykuły na temat BSS (basic, braz, srebro), 2 książki Harringtona, pare treningow oraz filmikow treningowych (strasznie ciezko mi sie je oglada, jezeli bedziecie probowac mi pomoc, to nie kazcie ogladac filmow, bo zasypiam ;) ).

Aktualnie zacząłem jeszcze raz, niestety z kapitałem początkowym 10$ na platformie Poker770.

Cele: :f_cool:
:spade: NIE MELANŻOWAĆ!
:spade: Przeczytać ponownie wybrane arty.
:spade: Przeczytać parę książek.
:spade: Wrzucać rozdania do oceny.
:spade: Nauczyć się dobrze analizować sesje ( w tym miejscu zwracam się z prosba do Was jak najlepiej to robic)
:spade: Stosować bankroll management w życiu ;)
:spade: Crushować limity!

Będę się starał w miarę na bieżąco aktualizować bloga ;)
Pozdro.

Odpowiedz
Cytat
35 odpowiedzi
erefkey
Oldschool Grinder

grasz tylko speed czy też regular stoły ?

Jestem prekursorem stworzenia kanału dla NL4-5 jeśli jesteś zainteresowany odezwij się na priv :pokerface:

Odpowiedz
Cytat
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Napisane przez erefkey