Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Co jest z tym limitem .5/1?

40 Posty
17 Użytkownicy
0 Reakcje
1,775 Wyświetlenia
evog
Elite Grinder

Cześć!
Mam na imię Robert i studiuję Informatykę na Politechnice Koszalińskiej.

Grałem już wcześniej FLSH, lecz od początku tego roku bardzo rzadko. Wróciłem do pokera niecałe 2tyg. temu. Przez ten czas zarobiłem niemałe (jak dla mnie) pieniądze. Niestety wypłacam większość pieniążków i zostawiam sobie 150$, czyli 300BB na 0.25$/0.5$.

Poniżej przedstawiam wyniki ostatnich 2tyg.:

Założenia:
1. Gram tylko w nocy (8pm+), lub wcześnie rano. Jest mi się wtedy łatwiej skupić, łatwiej znaleźć dobre stoliki. No i potrafię grać od 8pm do 4am w pełni skoncentrowany.
2. Gram tylko dobre stoliki. Muszą być co najmniej 2 osoby 50+vpip, z czego jedna bezpośrednio przede mną. Nie mam żadnych narzędzi wspierających table selection, więc zapisuję się w kolejkę do stołów o największym VPIP, obserwuję stół i jeżeli mi nie pasuje, zamykam go.
3. Na limicie 0.25$/0.5$ i 0.5$/1$ gram 6 stołów, wyżej 4stoły.
4. Na limit 0.5$/1$ wchodzę z 300$, czyli 300BB.

Nie mam zamiaru systematycznie uzupełniać bloga wynikami i tabelkami. Raczej nastawiam się na podsumowywanie większych okresów. Czasami wstawię tutaj jakieś ciekawe artykuły, które znajdę w sieci. Więc warto będzie zaglądnąć co jakiś czas;).

Pozdrawiam wszystkich czytelników!

39 odpowiedzi

Ładnie ładnie widzę że limit całkowicie zdominowałeś... Na Twoim miejscu już dawno grał bym wyżej ;-)

Ciekaw jestem co na blogu po wlepiasz z artykułów;-)

Pozdrawiam

Walderam
Oldschool Grinder

Powodzenia! Widzę ładne wyniki, wykresik robi wrażenie. Mieliśmy kilkakrotnie okazję spotkać się przy stoliku i muszę powiedzieć, że masz u mnie pełen szacunek :)

Na pewno będę tutaj częstym gościem :)

Dobranoc

evog Autor wątku
evog
Elite Grinder

Hej!
Dziś napiszę jak wygląda moja sesja pokerowa.