Przejdź do forum
Witam, witam, od ra...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Witam, witam, od razu się o kilka spraw zapytam:)

4 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
551 Wyświetlenia

Jako, że już się przywitałem w temacie wyjątkowo żałosnym rymem to przejdę do konkretów =) Mam na imię Tomek, 21 lat, jestem studentem Politechniki Wrocławskiej. Mam dosyć duży zapierdziel na studiach, więc postanowiłem jeszcze bardziej ograniczyć czas przeznaczony na naukę grając w pokerka.
Jestem dosyć początkującym graczem, gram chyba dopiero miesiąc, może troszkę więcej (dokładnie nie pamietam :(), ale już 30$ jestem do przodu :tongue:. Gram fixed limit, kiedyś dawno temu próbowałem NL, ale to jednak nie dla mnie:P

Jeszcze kilka pytań mam i zaraz je zadam! ( :facepalm: )
Lepiej grać FR czy SH? Przeczytałem tu na forum, że w SH więcej da się zarobić, aktualnie gram niestety FR. No ale w strategii fixed limit nie jest nigdzie napisane, żeby grać FR lub SH, więc zakładam, że są one uniwersalne? Nie będe miał żadnych kłopotów z ewentualnym przejściem na SH? Dopiero opanowałem strategie w sekcji basic, i połowę w sekcji brązowej, tak więc moja wiedza jest jeszcze marna (nie wiem czemu już mam srebrny status :P)

Oprócz czytania strategii, wrzucania rąk do oceny (powoli się do tego przymierzam, ale za bardzo nie rozumiem o czym ludzie piszą, oceniając rozdania, bo jeszcze nie umiem tego pokerowego slangu) i oglądania filmików są jeszcze jakieś sposoby nauki poksa?

3 odpowiedzi

Siemka, bardzo miło powitać kolejnego studenta polibudy naszej wrocławskiej :f_cool:

Co studiujesz ?
Niestety na temat fixa nie mogę Ci poradzić, ale jakbyś miał jakieś inne pytania wal śmiało

Piromanek
Oldschool Grinder

Hej,

co do FL to raczej zaczynaj od FR tak są tabelki skonstruowane.
Potem jak już ogarniasz grę i nudzi cię brak akcji to warto się na SH przenieść gra bardziej agresywna więcej kradzieży blindów i jednocześnie obrony.