Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Zmiana serwerów DNS w PLAY.

11 Posty
6 Użytkownicy
3 Reakcje
8,797 Wyświetlenia
Dand0o

Witam

Chcę zmienić serwery DNS od play na serwery DNS od google. Robię coś takiego:

Po zatwierdzeniu serwery chodzą. Natomiast gdy rozłączam internet i podłączam się to ustawienia ze screena poniżej wracają samoistnie.

Znajomy mając Internet od PLAY ma ten sam problem. Jestem w tym zielony, jak coś robię źle to wyprowadźcie mnie proszę z błędu.

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
10 odpowiedzi
DaBreaks

Ustawienia powinny pozostac , ale dlaczego tak sie dzieje, to ciezko ocenic bez dodatkowych info.

Zaproponuje natomiast inne rozwiazanie:

Dodaj adress "strony hazardowej :) " do pliku hosts.

Odpowiedz
Cytat
ErHB01

play ci blokuje jakies domeny pokerowe? tez mam i poki co jest ok

Odpowiedz
Cytat
Dand0o Autor wątku
Dand0o

Napisane przez ErHB01
play ci blokuje jakies domeny pokerowe? tez mam i poki co jest ok

Betson i Unibet nie hula. U znajomego to samo.

Napisane przez DaBreaks
Ustawienia powinny pozostac , ale dlaczego tak sie dzieje, to ciezko ocenic bez dodatkowych info.

No nie jestem w stanie w sumie żadnego info dodatkowego podać, ta apka play jakby w ogóle nie zmieniała tych ustawień sama, mimo że DNS-y google ustawiłem jako domyślne. I sam muszę je wklepywać w tych ustawieniach sieci. No ale niestety po rozłączeniu neta wszystko wraca do starych ustawień. Co do twojego rozwiązania to przetestuje potem i dam znać. Pzdr ;)

Odpowiedz
Cytat

nie wiem jak rozwiazac ten problem ale jako alternatywe dla dns'ów google mozesz zainstalowac 'comodo internet seciurity' przy istalacji pojawia sie opcja zmiany serwerow dns na te od comodo. wszystko bedzie dzialac

Odpowiedz
Cytat
psychonauta

działa jeżeli zmienisz tylko w ustawieniach karty w windows. zostaw te opcje play w spokoju.

Odpowiedz
Cytat
Dand0o Autor wątku
Dand0o

Napisane przez vbms2345