Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

telefon/smartfon do pokera ?

101 Posty
60 Użytkownicy
3 Reakcje
21.1 K Wyświetlenia
wc3razor

Cześć jako że dojazd do pracy zajmuje mi około 1h jazdy busem chciałbym kupić jakiś smartfon/tel na którym bym mógł sobie swobodnie grać i się nie nudzić w drodze. Jestem kopmletnie zielony w tym temacie nigdy nie interesowalem sie takim czyms ba od 4 lat uzywam avili xD Bylibyście wstanie coś doradzić polecić w przedziale 400-600 zł ?

Odpowiedz
Cytat
100 odpowiedzi
Michail00

Myślę, że w tym przedziale najlepszym telefonem będzie Samsung Galaxy Ace 2 cena na allegro 500-700 zł więc wystarczy poczekać na okazje i na 100% znajdziesz coś do 600 zł.

Dodam że P* chodzi bardzo fajnie po wifi czy po 3g.

Odpowiedz
Cytat
Escraku

Ja wczesniej gralem na xperia neo V. Ze stracilem ten telefon, to wlasnie zakupilem Ace 2. Jesli chcesz moge Ci powiedziec jak sie sprawuje ten telefon gdzies tak po 10, wtedy juz bede go raczej mial. Sam zastanawialem sie z dobry dzien co wybrac, no i padlo na Ace 2, bo jednak w tej cenie nie ma nic lepszego, a ze milo wspominam Avile i wytrzymalosc baterii, to byl prosty wybor. Ja kupilem za 624zl z przesylka, nowke z allegro.

Odpowiedz
Cytat
siekov

ja mam galaxy s2 i nie narzekam na niego, świetny tel. do pokera ;P

ja zakupiłem go w Orange na abonament za 1zł przy abonamencie 89,99 lecz mam zniżkę gdyż posiadam internet od nich i płacę 75zł

mam nielimitowane rozmowy do Orange kupe minut których nie przegadam do innych sieci wymiennych na sms (tyle tego ze tez praktycznie nielimitowane xD) no i co najważniejsze 1,5giga internetu gdzie w styka na miesięczna grę w pokera razem z solidnym serfowaniem na internecie

nie wiem jak teraz z ofertami, ale ja ze swojej jestem zadowolony i kupiłem to pól roku temu.

Odpowiedz
Cytat
Escraku