Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Problem ze sprzetem do Poksa

10 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
1,603 Wyświetlenia
insanepro

Witam wszystkich. Jestem laikiem jeśli chodzi o komputery więc może ktoś z wam mi pomoże. Chce w granicach rozsądku zorganizować sobie sprzęt pod Poksa.

Zamówiłem już 27" monitor na matrycy TN. Mogę go jeszcze wymienić, ale trzeba się spieszyć :P
W każdym razie byłem pewny, że chce taki monitor do Poksa, aż do dziś.

Dużo osób mówi mi, że lepszy będzie IPS, ale 24 calowy, ponieważ nie mam dużego biurka oraz matryca IPS jest lepsza jeśli chodzi o obraz.

W ogóle mam już sieczkę z mózgu. Chciałbym znać odpowiedź na kilka pytań, być może ktoś z was będzie mi w stanie pomoc o co bardzo proszę.

- Czy ktoś gra na 27" monitorze z rozdzielczością 1920x1080?

Widziałem w wątku obok, że jeden z pokerzystów upchał na takiej rozdzielczości 16 stołów lekko nachodzących na siebie tylko, że na mniejszym monitorze. W każdym razie tu wyszedłem z założenia, że lepiej upchać około 16 stołów ale na większym monitorze tj. 27" i będzie się grało wygodniej gdy to wszystko będzie większe. Nie wiem czy dobrze myślę ?

- Czy może wymienić na ten monitor ? Jest z matrycą IPS i ma ciut większą rozdzielczość niż ten 27" calowy.

http://allegro.pl/monitor-dell-24-led-u2412m-matryca-ips-i2084162106.html

- Czy może kupić 2 np. takie monitory TN 24" calowe ? (1400zl to jest już max max tego co mogę przeznaczyć na ten zakup). Czy ktoś grał kiedyś na takim zestawieniu albo podobnym ? Ile tu wchodzi stołów?

http://allegro.pl/monitor-led-lcd-iiyama-e2473hds-b1-gw-36m-0-badpix-i2080069435.html

- Czy np. jeżeli zostawię bez zmian i kupie ten 27" oraz będę używał również mój obecny 18.5" to muszę też kupować specjalnie kartę graficzną obsługującą 2 gniazda ?
Czy np. jeden mogę podpiąć do zintegrowanej karty na kompie a drugi do normalnej karty graficznej.
Czy to będzie problem podpinając 2 monitory, że mój obecny obsługuje rozdzielczość tylko max 1366x768?