Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Problem z kompem - pamiec C

14 Posty
8 Użytkownicy
0 Reakcje
1,483 Wyświetlenia
elpatoo

Witam,

jestem niestety laikiem komputerowym a mam pewien problem. Mianowicie strasznie ucieka mi wolna pamiec na dysku C. Jakis miesiac temu oczysiclem ten dysk ile umialem recznie plus programem odkurzacz i mialem 2,5GB wolnego miejsca. Dzis mam tylko 700MB a niczego nie instalowalem... Nie jest chyba mozliwym zeby baza postesql az tak zawalala mi pamiec bo az tyle rak nie gram ;)

Dodam tylko, ze mam Windows 7 dla ulatwienia.

Mozecie polecic jakis program lub cos, zeby oczyscic ten dysk bo czuje ze mi komp zwalnia :/

pozdrawiam

13 odpowiedzi
salyk

To na pewno baza postgresql :)

zaraz poszukam wątku bo był podobny

v31dt

wow, jaka jest pojemnosc twojego dysku twardego ? partycja c: to twoja partycja systemowa, tam masz win 7 ? pytam sie bo ogolnie do w miare komfortowej pracy powinienes tam miec kilka-kilanascie giga wolnego miejsca, a ty piszesz o 700 mega tylko co rowniez moze byc powodem wolniejszej pracy. jezeli to na c: masz system to koniecznie zwolnij tam miejsce usuwajac zbedne pliki lub ewentualnie przenoszac je na inne partycje. do tego sprawdz czy system jest wolny od spybotow i malware, bo te rowniez moga spowalniac jego dzialanie.

elpatoo Autor wątku
elpatoo

dzieki salyk :)

heheh, wzialem sie za purging handow starych. Zaznaczylem moze z 30 sesji do wywalenia i mi pokazuje 40 minut!! WTF :)

elpatoo Autor wątku
elpatoo

Napisane przez v31dt