Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Oprogramowanie liczące Chip EV

8 Posty
4 Użytkownicy
6 Reakcje
2,241 Wyświetlenia
maly1922

Witam, orientujecie się może czy istnieje w ogóle jakikolwiek osobny program zliczający Chip Ev? Nie licząc HUDów (PT, HM), na które aktualnie mnie nie stać. Szczerze mówiąc zastanawiam się czy to w ogóle możliwe, żeby tego typu statystyki były zliczane bezpośrednio z historii rozdań / turniejów. Istnieje oprogramowanie, do którego można podpiąć swoją historię, dzięki której będzie możliwe generowanie takich statów / wykresów itp? Jestem dosyć zielony w tym temacie, więc wybaczcie jeśli pytanie jest trochę niedorzeczne. Gram spiny i statystyki takie jak ROI, ITM zliczam sobie w exelu, ale po nich ciężko prawidłowo ocenić swoją grę.

Odpowiedz
Cytat
7 odpowiedzi
Grihikt

Xeester jest trackerem i ma darmowego miesięcznego triala

Odpowiedz
Cytat
Doggyst

Poda mi ktos skrypt na ustawienie chipev/tourney na pt4? Znalazlem na forum gdzies gotowca, ale on nie dziala.

Odpowiedz
Cytat
yellowsock

Jest ruski hypertracker. Dziala rewelka i wszystko zlicza genialnie. Jest darmowy, nie muszisz byc w poolu graczy, ale muszisz zarejestrowac u nich konto, zeby sie potem zalogowac do softu. Poczytaj po angielsku opis i instukcje jak wszystko ustawic, jest filmik po rusku na yt, ale tez pomaga. Zatwierdzony przez starsy.

http://hyperschool.ru.com/hypertracker

Ruscy w ogole rzadza jesli chodzi o darmowy shit wspomagajacy.

Polecam rowniez made in russia przy spinach: multiplier counter 4.5 dla ps - zlicza ci jakie mnozniki trafiales.

forum gypsyteam + multiplier counter --> google ---> google translate

Fajny tez jest pokermarathon, zlicza wszystkei gry, rebuye, roi, etc. Mega dokladny audyt, szczegolnie jak ktos gra 180 rebuye, ale nie tylko.

Odpowiedz
Cytat
maly1922 Autor wątku
maly1922

yellowsock dzięki, właśnie czegoś takiego szukałem! Jeszcze tego nie testowałem, ale brzmi nieźle.

Odpowiedz
Cytat
maly1922 Autor wątku
maly1922