Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Bluescreen w trakcie importu HH

9 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
804 Wyświetlenia
dretsim

Hej, jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o takie sprawy. Próbowałem szukać w google jaki rodzaj błędu oznaczają te numery, ale nic sensownego nie znalazłem.

Blusscreen wyskoczył z dwa razy podczas pracy HM2 (raz przy odświeżaniu wykresu/ raz przy imporcie rąk). W trakcie gry nie ma żadnych problemów.

Pierwsze co mi przyszło do głowy to RAM. Użyłem MemTesta i teoretycznie nie znalazło żadnych errorów. Generalnie komp nie poci się przy pracy i dość sprawnie mieli bazę (~30GB). Dysk był niedawno wymieniany, w komunikatach systemowych nie wywala żadnych błędów dysku więc to raczej nie wina HDD.

Lapek Dell inspiron 1525
Intel Core 2Duo 2GHz, 2.99GB RAM
Windows XP Pro (tak, jeszcze niektórzy tego używają :facepalm: ) SP2

Dzięki za wszelką pomoc :)

Odpowiedz
Cytat
8 odpowiedzi
Micholin21

mi pomógł format :f_thumbsup: Najprawdopodobniej jest uszkodzona baza danych.

Odpowiedz
Cytat

Ja bym zaczal od dysku sprawdz czy masz jakis realokowane sektory, hdtune i napiecia na zasilaczu.

Odpowiedz
Cytat

Upewnij się, że masz prawidłowe sterowniki do dysków (zależne od płyty głównej). Miałem ten sam problem, komputer pokazywał bluescreena w różnych momentach pracy, zazwyczaj, gdy używany był HDD. Po wgraniu najnowszych sterowników, wszytko się uspokoiło.

Odpowiedz
Cytat
dretsim Autor wątku
dretsim

Dzięki za opowiedzi :fdrink

@krychu15

HDTune w zakładce Health pokazuje, że jest wszystko OK. Dysk tak jak pisałem był wymieniany jakieś 4 mce temu i dotąd wszystko śmigało bezproblemowo. Jeśli chodzi o napięcia, nie ma szans żebym to sprawdził ;) Zwyczajnie tego nie ogarniam.

@dohpaZ

Być może jest coś w tych sterownikach, ale jeśli chodzi o sterowniki zależne od płyty głównej to o jakie "urządzenie" w Menadzeże chodzi? To podświetlone?