Przejdź do forum
Sunday Mtt low 17.0...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Sunday Mtt low 17.07 Bobosz

8 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
992 Wyświetlenia
bobosz

Witam !!

Feedback

Na początek troche o mnie:

W pokera gram od 3lat lecz dopiero od stycznia tego roku zacząłem interesować sie strategiami itd. Wczesniej przeczytałem "Harringtona o Hold'em" i myślałem ze to wystaczy, nie przestrzegałem bankroll managment'u i grałem jak chciałem. Kapitał startowy przegrałem po kilku dniach. Grałem dużo live w moim miescie - takie małe podziemie pokerowe. I po kilku sukcesach w mtt online i szybkim straceniu tego co wygrałem (zajmowało mi to do tygodnia) powiedziałem sobie stop !

Przeczytałem podstawowe artykuly na PokerStrategy i zacząłem powolutku budować rolla od NL2 i tak przeszedłem do NL10 lecz gry cash nie są tym co lubie najbardziej. Grając cash zacząłem robic pojedyncze shoty do turniejów z wpisowym 11$. W koncu udało sie wygrać pierwszą powaniejsza kwote ~900$ + jackpot (~250$) za najwyzszy cash poniewaz był to Turniej Daily A i B na FTP. I tak zacząłem grać tylko MTT za 11$, na nastepny wynik czekałem pare dni i tym razem wpadło ok. ~1,7k. + kilka mniejszych turniejów - dzieki tym wygranym zainwestowałem w nowy komputer i dwa monitory 20 LCD. Niestety nie zdarzyłem wypłacic i podzielic rolla bo wypłacanie zostało opóźnione, czekałem 3 tygodnie aż w koncu FTP została zabrana licencja i blisko ~6,5k$ zamrożonych. W tym momencie niestety nie mam środków na gre ze wzgledu że nie pracuje - jestem dopiero po maturze i od października zaczynam studia wiec poker był jedynym moim źródłem pieniedzy. Niżej dodam kilka wykresów oraz zdjęć.

Konto którym grałem od początku na pokerstars, końcówka mocny spadek poniewaz grałem satelity do turniejów live oraz dwa turnieje sponsorowane były przez Artura Waska (2x sunday milion) :

Wyniki na FTP:

Uploaded with ImageShack.us

Miejsce w którym gram :

Uploaded with ImageShack.us

STAKING