Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Stacking

14 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
518 Wyświetlenia

Witajcie, gram juz w pokera od ponad roku, z dobrymi wynikami (+3k na starsach) (+4k na pkr) lecz z prywatnych przyczyn czesto musialem dokonywac wyplat, az w koncu przyszedl downswing i reszta pieniedzy poszla sie j.... Jezeli ktokolwiek byl by zainteresowany stackingiem mnie, prosil bym o wyslanie do mnie prywatnej wiadomosci. tam jbc wiecej info. Dzieki i pozdrawiam

13 odpowiedzi
lukich1908

Przeczytałem i zaakceptowałem zasady stakingu. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.
:evil:

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Prosil bym o brak bez sensownych komentarzy

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Nie ma zainteresowanych osob? Tu nie chodzi o duze pieniadze, ja moge tluc nawet microsy jak bedzie trzeba..

KudlatyPL

Przeczytałem i zaakceptowałem zasady stakingu. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.

przykro mi
mimo, że oferta wydaje się bardzo atrakcyjna muszę wycofać swoje udziały
powodzenia jednak. myślę, że inwestorzy się szybko znajdą :)
przedstawione wyniki, warunki wpłaty, spłaty oraz podział zysków jest profesjonalnie dopracowany
dobre wrażenie robi też atrakcyjne wizualne przedstawienie oferty oraz motywacja, którą widać w twoich słowach :)
pozdrawiam

incasent

Nie masz feedbacku , ani jednego wykresu - kompletnie nic.
Po za tym , że napisałeś , że w pokera grasz ponad rok , i downswing zakończył twoją karierę nie wiemy nic ...