Przeczytałem i zaakceptowałem zasady stakingu. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.
https://polska.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=219737
Witam wszystkich potencjalnych inwestorów jak i całą resztę pokerowych graczy.
W pokera gram od 2 lat. Głównie są to turnieje SNG, bardzo często również grywam Headsup-y Knockout.
Znalazłem się w dziale stackingu ze względu na kilka nałożonych na siebie wydatków tj. ślub brata, wyprowadzka, jak również dosyć drogą wycieczka zagraniczna (takie zdążają się raz w życiu:)).
W każdym bądź razie docelowo chciałbym rozegrać 125 turniejów Headsup 10,5$ i 200 turniejów 4,5$ na P* (łączna wartość 600$). Próbki to nie za wielkie ale jestem w stanie na nich zbudować (mam nadzieje wszystko się może zdarzyć) PROFIT.
Zasady:
1. Zyski dzielimy 50:50
2. Rackeback w całości dla mnie, w przypadku straty w całości wraca najpierw do inwestora.
2. Postaram się przedstawiać szczegółowe tygodniowe raporty
3. Poza stejkiem nie będę rozgrywane inne turnieje
4. Zaczynam grac z chwilą wpłynięcia pieniędzy na moje konto
5. Aby zabezpieczyć inwestorów przed tzw. wybrykiem Perwersa:) każdy inwestor dostanie ode mnie niezbędne informacje by mógł sie ze mną skontaktować
Dostępne cegiełki:
1% - 6$
..
10% - 60$
..
100% - 600$
Proszę spojrzeć na stacking łaskawym okiem ponieważ jest pierwszym i mogłem o czymś zapomnieć bądź czegoś nie dopisać. Wykresy tez pierwszy raz wstawiałem wiec mam tremę:)
Zapraszam Wszystkich do inwestowania.