Przeczytałem i zaakceptowałem zasady stakingu. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.
Przeczytałem i zaakceptowałem zasady stakingu. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.
W pokera gram od 26 lat .
( w holdema od 5u) . Grając mtt low i troche sitów udało się wygrindowac ok. 45k w 2011r. Staking wystawiam ze wzgledu dużych cashoutów. Co do turków live to zagrałem w 2011 tylko w Pradze w ME Czech Poker Festival - 8 miejsce wiec doświadczenie jakies jest. Zawsze gram o zwycięstwo a nie o doczłapanie sie do kasy. Pieniądze inwestorów są pewne u mnie jak konie na Służewcu :D. Gram na starsach.
SIEMKA
ZDECYDOWŁEM ZE OFERTY W TYGODNIU BEDĄ STAŁE I WYSTAWIANE 2-3 RAZY - ZMIENIAŁA BĘDZIE SIĘ JEDNA MAX 2 POZYCJE NA 888.
PONAD 60MTT NA PS - SPORO TURBO HOTÓW ORAZ BIGÓW +888:
THE MONSOON – 6K GTD – 55,00
R&A TURBO -3,5 10K GTD -38,50
DEEP STACK 5K GTD- 22,00
TURBO DEEP 3K GTD 6,00
THURSDAY CHALANGE
30 GTD -102,00
CZEKAM NA POTWIERDZENIA OD WSZYSTKICH Z LISTY
Mój nick :ratajpoker Wyniki do sprawdzenia. TLB na ps w 2011r. - 344 miejsce
Feedback
Rules:
1. Sprzedaję 100% z prawem zachowania 20% z profitu ,w razie nie osiągnięcia profitu pieniądze w pierwszej kolejności wracają do inwestorów.
2. Przy zakupie decyduje kolejność wpisów i wpłat, rebuye i knockouty idą do profitu ew. wykorzystane na bui-ny
3. Pieniądze będą odsyłane do inwestorów do 24h od czasu zakończenia sesji
4. Wszystkie turnieje mtt powyżej 180 os. grane z poza listy wliczone będą do profitu
5. Kasa za nierozegrane turki idzie do profitu