Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Zbieranie punktów

5 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
480 Wyświetlenia
Przemekpop
PokerStrategist

Witam. Być może nie jestem początkującym na pokerstrategy, ale nie korzystałem z tej strony zbyt wiele. Zacząłem przeglądać forum, filmy szkoleniowe itp itd, no i zaciekawiła mnie sprawa punktów, aby mieć większy dostęp co do niektórych artykułów itp. W związku z tym moje pytanie, jak mogę zdobywać u Was punkty za samo granie na partnerskim sofcie? Jest to tylko opcja dostępna dla gracza, który otrzymał kapitał startowy? Otrzymałem kiedyś kapitał startowy na FTP - niestety wszyscy wiedzą, co się stało z FTP. Fundusze przeniosłem na P* ale punktów nie otrzymuję. Co trzeba zrobić, aby móc zdobywać punkty za zbieranie(wyłącznie) punktów VPP na P*?

Odpowiedz
Cytat
4 odpowiedzi
Gali92
PokerStrategist

Jeśli masz już konto na P* to, jak to mawiają na Śląsku - po ptokach ;) Jeśli nie masz to wystarczy założyć tam konto przez Pokerstrategy :) Masz opisane jak w zakładce "Poker Roomy" :)

Odpowiedz
Cytat
dragoste
PokerStrategist

Witam,

aby otrzymywać StrategyPoints za grę, musisz mieć przypisane konto na partnerskim poker roomie do PokerStrategy.com. Przypisać je można w większości przypadków jednak tylko przy jego zakładaniu. Wyjątki znajdziesz tutaj:
Chcesz podpiąć konto do PokerStrategy.com i nie wiesz czy to możliwe? Sprawdź tutaj!

Jednak P* z pewnością do nich nie należy. Ponadto ostrzegam na wszelki wypadek przez próbą zakładania więcej niż jednego konta na PokerStars. To pomysł niezgodny z ich regulaminem i zwykle kończy się banem na wszystkie Twoje konta na tym poker roomie.

Jednak oczywiście wciąż możesz wybrać dla siebie jeden z wielu naszych partnerskich poker roomów. Naszą ofertę znajdziesz tutaj:
https://polska.pokerstrategy.com/online-poker-rooms/

Jeśli nie wiesz, jaki poker room wybrać, to zapraszam do tematu Poker room dla Ciebie . Z pewnością uzyskasz tam ciekawe propozycje dopasowane do Twoich potrzeb.