Witam, jestem początkującym graczem. Chciałbym profesjonalnie zacząć grać w pokera. Grałem wcześniej kilka lat ale nigdy nie zagłębiałem w strategię, treningi i analizowanie swoich rąk. Chciałbym zacząć grać na starsach S&G 180 graczy 2,50$. Gram na starsach pod nickiem Lesniak007 Czy możecie mi podać artykuły przydatne do tego typu stolików, może jakieś ciekawe filmiki z tym związane. Proszę o pomoc
Pozdrawiam Lesniak007
Masz tu link do dwóch ciekawych filmików dotyczących 180-tek nagrane przez Wombata:
https://polska.pokerstrategy.com/video/26092/
https://polska.pokerstrategy.com/video/26170/
Cześć lesniak,
nie byłbym sobą, gdybym nie wpadł do tego wątku i nie polecił Ci kilku ciekawych produkcji.
Poniżej znajdziesz linki do serii nagranych przez naszego trenera tmfinger i pokazujących grę w turniejach, o które pytasz:
-> SnG 180 osobowe dla początkujących - część 1
-> SnG 180 osobowe dla początkujących - część 2
-> SnG 180 osobowe dla początkujących - część 3
-> SnG 180 osobowe dla początkujących - część 4
Miłego oglądania
Poza tym zachęcam do wstawiania rozdań do oceny, bo w ten sposób najszybciej poznasz błędy, które popełniasz w grze.
Pozdrawiam.
Cieszę się że są ludzie którzy wspomagają jeszcze początkujących graczy. Oczywiście, że bede wklejał rece do oceny na razie czeka mnie jeszcze sporo nauki przed rozpoczęciem gry. Możecie mi jeszcze polecić programy jakieś do pomocy i oceny graczy?. Dzieki bardzo za pomoc
Na początek możesz sobie pobrać PokerTracker 4 albo Holdem Manager 2. Oba możesz przetestować za darmo przez 30 dni.
Możesz również pobrać sobie program ICM Traintera Light, aby ćwiczyć swoja grę w fazie push or fold.
Pozdrawiam
Witam, mam taki problem bo chciałem przeanalizować historię rozdań jednak źle zaznaczyłem i nie mogę wrzucić rąk do Universal Replayer bo zapisywały mi się w języku polskim a jak wiadomo musi się zapisywać w angielskim
czy jest możliwość albo jakiś inny program gdzie można wrzucić historię rąk po polsku?
Cześć,