Przejdź do forum
Słabi gracze sng - ...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Słabi gracze sng - PS, czy TP?

9 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
825 Wyświetlenia

Cześć.

Chciałbym zapytać, gdzie gra jest bardziej opłacalna? Dwa główne czynniki, które chcę wziąć pod uwagę to poziom graczy i rake.

Czy na Poker Stars $1,5 sng FR regular jest zbliżony poziom graczy do $1 sng FR regular na Titan Poker? Na obu pokerroomach są to najniższe wpisowe do jednostolikowych sng (chyba, że coś przeoczyłem). Jednak rake na obu pokerroomach różni się diametralnie. Niewiele gram na Titan Poker, jestem początkujący, ale jak widzę podsumowanie rakeu, który wyrobiłem, to strasznie demotywuje i mam wrażenie, że bonus od pierwszej wpłaty nawet tego nie amortyzuje. Od razu wchodzi mi na myśl PS i chciałbym w końcu w tym temacie rozwiać wątpliwości.

Logicznie myśląc, Poker Stars jest najpopularniejszym poker roomem, więc osoby początkujące raczej wybierają właśnie tą platformę (jak to już w marketingu - jak nie wiesz, co najlepsze, wyznacznikiem jest popularność :) ).

Poker Stars $1,29+0,21
Titan Poker $1+0,20

No i niech mi teraz ktoś powie. Czy warto zmienić poker room?

Odpowiedz
Cytat
8 odpowiedzi
Krycha27
PokerStrategist

Wydaje mi się ,że w turniejach z takim wpisowym poziom gry nie będzie wysoki na żadnym poker roomie i nie będzie wielkiej różnicy czy grał będziesz na P* czy Titanie :)

Odpowiedz
Cytat
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Czyli ze względu na niższy rake, opłacalniej jest na PS?

Odpowiedz
Cytat
marcinshark
Oldschool Grinder

lepiej na starsach
dodatkowo lepszy soft : szybszy, łatwiejszy, wygodniejsze ustawienia betów,kolorki,notki itd...
dzięki czemu zagrasz więcej sng na godz., a te limity się po prostu przechodzi jak najszybciej

Odpowiedz
Cytat
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Rozumiem, dzięki wielkie za pomoc :)

Odpowiedz
Cytat
popek876
PokerStrategist