Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Pytania nowicjusza.

11 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
417 Wyświetlenia

jestem nowy i zielony w całej tej pięknej grze jaką niewątpliwie jest poker. i w sumie nie wiem za co mam się zabrać gdy dostanę kapitał startowy.

Wybrałem FTP i nie wiem na jakiej odmianie NL sie skupić. czy casch games, HU a może SnG/mtt? Co polecacie dla nowicjusza żądnego zwycięstw i chwały ? :D Co jest w miarę łatwe, zyskowne a mało swingowe?

Oczywiście arty basic przeczytane i sporo się z nich nauczyłem. Wiem że najważniejsze to trzymać się BM :)

10 odpowiedzi
hellYeahEnT
Elite Grinder

sitki bierz (ja majac 2,5 roku doswiadczenia gdybym musial zaczynac od 0 to bralbym sitki).

Wystarczy dojsc do poziomu sitkow za 60$ i miec jakiekolwiek roi na plus z nich i juz bedziesz zarobiony (przy 1500 sitkach i 3% roi razem z rb mamy ~7k$ mc) a niektorzy maja nawet 10% roi na tych stawkach

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Napisane przez hellYeahEnT
sitki bierz (ja majac 2,5 roku doswiadczenia gdybym musial zaczynac od 0 to bralbym sitki).

Wystarczy dojsc do poziomu sitkow za 60$ i miec jakiekolwiek roi na plus z nich i juz bedziesz zarobiony (przy 1500 sitkach i 3% roi razem z rb mamy ~7k$ mc) a niektorzy maja nawet 10% roi na tych stawkach

Nie wiem czy to ironia czy coś podobnego ale dzięki za radę :) Ale myślę ze granie sitków za 60$ to za wysoki poziom jak dla mnie.

Ale jeśli zaczynać od sitek od najniższych stawek to jakie? 9os 18 27 czy 45+? non turbo czy turbosy?

Nie ironia, sitki do 60$, co nie znaczy że masz od nich zaczynać tylko to jest twój cel. Zacznij od najniższych, 9 osobowych i w miarę jak będziesz je ogarniać i robić BR możesz się wdrapywać.

A odnośnie pytania:
Co jest w miarę łatwe, zyskowne a mało swingowe?
Tu muszę Cię zmartwić, nie ma lekko _cool:

Anty
Oldschool Grinder

Napisane przez jaaan555