Witam
Jestem dość początkującym graczem i po serii malych porażek zacząłem się szkolić. Zaczynam stosować MSS na nl10,
tylko mam 1 problem gdy osiągnę 5$ i odchodzę od stołu to aby ponownie na niego wejść nie mogę tego zrobić z kwota 4$ tylko muszę wejść na stolik np z 6,80$ albo 7,70$.
Jak to rozwiązać aby stosowanie tej srategi miło sens??
P.S gram na PS
Hej,
Strategia ta jest już trochę "martwa" przez wspomniane przez Ciebie ograniczenie. Od dawna nie było na PokerStrategy.com materiałów dotyczących MSS.
Możesz wybrać inny poker room jeśli przeszkadza Ci to ograniczenie na PokerStars lub grać krótsze sesje, aby wartość stacka z jakim odszedłeś od stoły wyzerowała się.
Nowe zasady dotyczące buy-inów na PokerStars
Pozdrawiam.
Na jakich poker roomach nie ma "Buy-in Obligations".?
Ewentualnie dalej będę musiał szukać odpowiedniej strategi dla siebie,
takiej żeby mnie cieszyła i był profit ;p Z jaką strateg warto się zapoznać??
powiedzmy ze nie jestem już początkującym graczem dużo już grałem i mam jakieś pojęcie o pokerze ale nigdy nie zagłębiałem się w teorie, strategie itd. chociaż znam trochę teorii.
W sumie to jestem trochę na pokerowym rozdrożu i chcę się uczyć natomiast chce zacząć coś na poważnie aż do osiągnięcia efektów a nie tak jak to bywało wszystkiego po trochu, bo wiecie co z tego zawsze wychodzi......
Myślałem ze MSS to jest to co mnie kręci, ale widać ze jestem sto lat na afroamerykaninami
Polecicie coś?
Jeśli chcesz się rozwijać to wybór MSS jest moim zdaniem jedną z najgorszych dróg jakie mogłeś wybrać.
Jeśli chcesz grać cash to najlepiej od razu grać BSS, do której regularnie pojawią się nowe materiały. Lepiej jakby to było SH niż FR, które także powoli "umiera".
Możesz grać MTT. Jeśli wybierzesz inny poker room niż PokerStars z mniejszą pulą graczy to turnieje nie będą aż tak bardzo swingowe.
Alternatywą mogą być zyskujące na popularności Spiny/Twistery/... gry z 3 graczami z losową pulą nagród.