Przejdź do forum
Mieszkac w Australi...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Mieszkac w Australii

12 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
1,041 Wyświetlenia
Maikelo
PokerStrategist

Czesc wszystkim,
Od dluzszego czasu mieszkam w Australii, przed przyjazdem gralem w pokera na starsach.eu czy teraz moge sie przeniesc na pokerstars.com? Jaki jest tam ruch? Jesli ktos ma jakies doswiadczenie z ym zwiazane dajcie znac.
pozdrawiam!

Odpowiedz
Cytat
11 odpowiedzi
MrM1lo
PokerStrategist

Mistrzu, nie mam doświadczenia w temacie o który pytasz, ale mnóstwo pytań dotyczących przeprowadzki do Australii!

Mógłbyś podać trochę szczegółów? Czy wyemigrowałeś na studia lub za pracą? Ile potrzeba $$$ na początek i czy ciężko znaleźć jest tam pracę?

Czy można wyżyć z bycia np. barmanem/kelnerem? Czy utryzmujesz się tylko z poksa?

Jeżeli nie chcesz publicznie odpowiadać napisz na priv. Będę wdzięczny, bo planuję emigrację po studiach. :fdrink

Odpowiedz
Cytat
boxer82
Oldschool Grinder

Z tego co mi wiasomo to pula graczy jest wspólna wieć nie powinenes odczuc różnicy ( z wyjatkiem godzin w których bedziesz grać)

Jesteś juz długo na forum to peweni wiesz że osobymieskzające w takich mijescach jak m.in Australia maja obowiazek prowadzenia bloga z mnóstwem zdjęc, opisem życia codzinnego , ciekawostek itd. :coolface:

czekamy na zdjecia pajaków i relacje a wtedy wszyscy z chęcią ci pomoga z grą

Odpowiedz
Cytat
Madziunka
PokerStrategist

Napisane przez MrM1lo
Mistrzu, nie mam doświadczenia w temacie o który pytasz, ale mnóstwo pytań dotyczących przeprowadzki do Australii!

Mógłbyś podać trochę szczegółów? Czy wyemigrowałeś na studia lub za pracą? Ile potrzeba $$$ na początek i czy ciężko znaleźć jest tam pracę?

Czy można wyżyć z bycia np. barmanem/kelnerem? Czy utryzmujesz się tylko z poksa?

Jeżeli nie chcesz publicznie odpowiadać napisz na priv. Będę wdzięczny, bo planuję emigrację po studiach. :fdrink

+1

Odpowiedz
Cytat
Maikelo Autor wątku
Maikelo
PokerStrategist