Przejdź do forum
Który program legal...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Który program legalny i najlepszy

35 Posty
11 Użytkownicy
0 Reakcje
2,856 Wyświetlenia

Który program jest legalny na full tilt poker pokazujący dane o graczu. Chciałbym móc szybko odróżnić fanatyka od spokojnego gracza. Musi być łatwy w obsłudze dla początkującego potem zawsze mogę przenieść się na coś lepszego.
Pozdrawiam

34 odpowiedzi
magda25uk
Oldschool Grinder

PT3, HM. Oba maja darmowe triale
Powodzenia

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

A który ma bardziej rozbudowane statystyki? I który ma dłuższy trial? Ile mam czasu żeby obrócić te 50$ żeby ich nie stracić i ile punktów bodajże FTS muszę zdobyć? Dzięki ale nie jestem taki początkujący. Gram PS i dosyć dobrze mi idzie w turniejach szczególnie STT.

Mooris
PokerStrategist

Witaj

Nie stracisz swoich 50 $ kapitału startowego (chyba, że go przegrasz).

Aby jednak móc wypłacić 50 $ kapitału startowego przykładowo na konto bankowe lub też Moneybookers, musisz najpierw zgromadzić na swoim koncie przynajmniej 1000 Full Tilt Points. Nie ma żadnych limitów czasowych na uzyskanie tych punktów.

Co do programu, to polecam PokerTracker - ma 60 dni triala

Pozdrawiam

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Zgromadzić 1000 pkt czy ugrać? Tzn mam przykładowo 500 pkt zużyje je wszystkie to czy muszę ugrać jeszcze 500 czy jeszcze 1000?

magda25uk
Oldschool Grinder

Niewazne co z nimi zrobisz, musisz tylko ugrac 1000

Mooris
PokerStrategist

Dokładnie, możesz spokojnie nimi dysponować, ważne, żebyś ugrał 1000

Pozdrawiam

bMh
bMh
Oldschool Grinder

niewazne walnalem gafe bo nie doczytalem...

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

A ten pokertracker na pewno można legalnie używać na full tilt poker? Mam info że w 2009 był legalny ale nie wiem czy coś się zmieniło.

Urbi23
Oldschool Grinder

Programy trackujące są całkowicie legalne na każdym pokerowym sofcie

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Czy istnieje polska wersja językowa PT3?