Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Książki o Pokerze

8 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
960 Wyświetlenia

Cześć, jestem początkującym graczem pokera, moje umiejętności na razie opierają się na serii "Wszystko o Pokerze", a do tego lubię oglądać filmy ze wsopów, które też mi coś powiedziały o pokerze. Chcę stać się lepszym graczem, zacząć grać na micro stawkach. Mam zamiar kupić sobie parę książek, i tu pojawia się mój problem. Moje pytanie może wydać się głupie, ale czy wszystkie książki o pokerze są dobre : D?. Niektóre książki są stare i zawierają różne informacje w sobie, czy każda książka jest pożyteczna? Mogę czytać wszystkie jak leci i każdą informacje traktować jako jedyny dobry sposób, czy traktować wszystkie informacje raczej jako wskazówki?

Jakie książki byście mi polecili na początek :) ?

Mam okazję bardzo tanio kupić książki: "Poker Math That Matters" Owen Gaines, oraz Small Stakes Hold'em - Winning Big with Expert Play. Polecacie te książki : )?

Mam nadzieję, że nie uraziłem nikogo tym pytaniem, nie wiem czy dobrze ująłem w słowo to o co mi chodziło. Pozdrawiam :f_love:

P.S. Mam szansę zagrać w przyjacielskim turnieju pokerowym, max 16 osób, wpisowe 10 zł. Jakieś rady/artykuły lub ewentualnie te kochane książki :D ?

Odpowiedz
Cytat
7 odpowiedzi
RotakesMan
Elite Grinder

Szczerze mówiąc, to mało które książki o pokerze są dobre :P

Podstawowa od której należy zacząć The Poker Mindset, aby zrozumieć jak ta gra działa.
Jeśli chodzi o książki które podałeś to o ile w "Poker Math That Matters" można jeszcze znaleźć coś ciekawego w postaci podstaw matematyki pokerowej, to w Small Stakes Holdem z 2004 roku nie wiem czego ciekawego można się doszukać :P

Jeśli dopiero zaczynasz to polecam oprzeć się na darmowych materiałach w sieci. Naprawdę nic więcej nie potrzebujesz aby zacząć wygrywać na najniższych limitach.