Przejdź do forum
Jakie mam karty ......

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Jakie mam karty ....

10 Posty
9 Użytkownicy
0 Reakcje
853 Wyświetlenia

Cześć witam; otóż chcę się dowiedzieć czy jest jakiś program który wyświetli mi aktualną rękę; a mianowicie chodzi mi o to że jak grałem na wp.pl na wirtualne pieniądze to tam fajnie było pokazane co mam; widać też to na filmiku edukacyjnym na Poker Strategy taki biały napis wyświetla się na stole :

np. strit od A'sa / full house itd. jestem początkujący i bardzo by mi to pomogło w podejmowaniu decyzji kiedy podbijać, założyłem konto na 'Full Tilt Poker' ale tam w opcjach nie ma czegoś takiego; jeżeli ktoś się zna to proszę o pomoc :)

Pozdrawiam.

9 odpowiedzi

Takie coś jest na Poker Stars, aczkolwiek polecam samemu czytać układy ze stołu, bo oprócz tego, że wiesz jaki masz układ to jeszcze wiesz jakie układy mogą mieć twoi przeciwnicy

Juniorski90
Oldschool Grinder

Na pokerstars jest to chyba tylko na stolach na wirtualne pieniadze.

NotNever
PokerStrategist

Na unibecie/microgaming masz to w standardzie.

Witaj abstractvision,

opcja o której mówisz jest dostępna na niektórych pokerroomach ale nie na wszystkich :) wydaje mi się że złym pomysłem było by dostosowywać wybór pokerroomu do tego czy ma on tą opcję , więc jeśli twój room ma takie coś to spoko a jak nie to trochę pograsz i od razu będziesz widział swoje układy, uwierz :D

Pozdrawiam

XerofaN
PokerStrategist

na Everescie jest takie cos jak najedziesz na karty ale imho to srednia opcja ogolnie ;]

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi ale już się zmobilizowałem i nauczę się na pamięć układów bo to raczej podstawa :)

Mooris
PokerStrategist

Witaj